pühapäev, 4. jaanuar 2009

Aasta 2008

Paljud on lõppenud aastast teinud kokkuvõtteid. Ma ei pea ise seda otseselt vajalikuks aga mingi lühiülevaade oleks põnev. Käsitöö osas ma juba 2 slaidi ülevaadet tegin, neid ma ei hakka siis siin enam kordama. Vaataks hoopis teisiti, nt kokkamist.

Kaks selle aasta põnevaimat küpsetist olid spinatirull ja pavlova. Üks võlus oma lihtsuse ja maitse poolest, teine aga sellepoolest, et ma temaga hakkama sain. Esimene katsetus oli eriti hea, ju ma siis olin püüdlikum ka kui järgmistel kordadel.
Aastale pani punkti Juubelikook. Üks ütlemata hea ja mõnusa maitsega kook, eriti järgmisel hommikul peale külmikus seismist. Piparkoogitort maitses kah heaste. Siinkohal ei saa märkimata jätta elu esimest piparkoogitaigna tegu! Oli põnev ja piparkoogid tulid head.
Oma lihtsuse poolest võiks selle aasta listis ära mainida ka jogurtiteo ning kausiräimed. Jogurt on endiselt mu lemmik ja sageli kapis laar ootamas.

Ma pole kunagi suur kokkaja olnud, mulle ei meeldi eriti süüa teha. See rohkem nagu kohustus või möödapääsmatu tegevus igapäevases rutiinis. Seetõttu leiabki siin blogis harva toiduteema kajastust, pigem siis kui ennast ületan või mingi hea magus kook välja tuleb. Kookidega aga on mul eriline suhe, neid teeks ja sööks kogu aeg.

Võibolla tuleb uus aasta ses osas kuidagi teisem? Et hakkan otsima kah poest "seda head abatükki" või "toda hääd lammast"? ma väga kahtlen aga ei või iial teada ju :P.
No aga see on kindel, et süüa meeldib mulle endiselt:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar