pühapäev, 6. aprill 2008

Interneedus ja massipsühhoos

Kõigepealt kirjutas Pavolovast Maarja, seejärel Thredalia ja lõpuks Kajakas. Läksin vaatama Namisse, et mis imeloom see on, mida kõik teevad. No need pildid seal mu murdsid!

Tegin nimekirja, käisin poes ja hakkasin tegema. Tuleb mainida, et see on mu esimene munavalge küpsetamine üldse! Pabistasin, et kuidas mul see kõva läikiv vaht ikka välja tuleb aga see polnud üldse keeruline. Täitsa äge tegemine on, ma olen elevil ja tulemust veel ei tea.

Edit. Küpsetades tegin ühe vea, nimelt vahetasin vahepeal nupul asendit "ülevalt ja alt". See tegi koogi pealt praguliseks. Keerasin küll kohe tagasi ja viga oli tehtud:(. Oleks pidanud hoidma ainult alumist kuumust.

Muidu tegin nii nagu Kajakas, kuumutasin ahju 170kraadini ja panin koogi ahju. Kohe keerasin kuumuse 150 peale, hoidsin 30 minutit ning siis 100 peale ja veel 30 minutit.
Nüüd on ahjuuks lahti, jahutan. Loodetavasti ikka õnnestub mul see teistpidi keerata ja kaunistada hoolimata pragudest.

Peale vahustasin vahukoort ja sekka panin kohupiimapastat, lahjat. Suhkrut panin hästi vähe. Maitsestasin laimimahlaga ning marjadeks lähevad peale ilmselt pohlad ja sõstrad, võibolla mõni põldmari ka. Üritan pärast pilti teha aga pildid on telefoniga nagu viimasel ajal nood kõik siin.

Teema lõpetuseks!
Minu Pavlova tuli selline:). Marjadeks läksid metsmaasikad, kollased vaarikad ja pohlad. Maitsnud veel ei ole. Keerasin põhja ümber ja paning kohupiima-vahukoore sisu sinna peale. Servad on natukene katkised, seega miskit läks küpsetamisel untsu. Aga üldselt olen välimusega rahul, sisust kunagi hiljem.

5 kommentaari:

  1. Väga kena kook!

    Kui Sa tegid selle pehme sisuga retsepti järgi besee, siis on see pragunemine täitsa loomulik. Pikem küpsetusaeg ja madalam temperatuur päästab natuke. Mina küpsetan näiteks ikka alt ja pealt korraga :P

    VastaKustuta
  2. Teinekord siis proovin:)
    Maitsesin ära ka, jube hea on!

    VastaKustuta
  3. mul tulevad paljast mõttest sellele koogile külmavärinad peale :P Minu jaoks võrdub besee penoplastiga st krudina poolest siis :D
    Aga ilus näev välj su kook.

    VastaKustuta
  4. Seal ei krudise midagi, see pole üldse see besee, mida sa poest tead :D
    PIgem meenutab see kook vahukommi, kui sa tead neid, mida lõkkel küpsetatakse. Ja kohupiim-vahukoor peale öist külmkappi andis sellele põhjale jube hea meki.
    Mille ma ära jätaks, on laimi. Selle maitse hakkab mulle natsa vastu.

    VastaKustuta
  5. Ma kiidan ka takka, et kena kook :)
    Ja "interneedus" on ju siiski positiivne, eksole? :)

    VastaKustuta