reede, 29. september 2023

Kodupükste update ja sügisene rutiin.

 Kunagi ma kirjutasin kodupükstest. Tookord jäingi pidama H&Mi odavatele hallidele dressiriidest pükste juurde ja soetasin neid 2 paari. Kui sageli vahetada ja pesta, siis ei käi põlvekohad nii närvidele ka. Nende puhul mulle meeldib enim pikkus ja taskud. 

Miskisest spordipoe outletist leidsin ka nood soovitatud alt ilma kummideta kodused püksid. Need on väga asjalikud, sellised paksemast riidest ja ees sisseõmmeldud prussvoldid peenikesed. Taskud! Aga talvel on nendega koomiline olla, sest kui sinna jope peale panna, näevad need välja nagu vanaonu pikad trussaarid :) Ilmselt oleks tulemus parem kui pükste toon oleks tumedam, aga sellele ma ju tellides ei mõelnud!

Viimati avastasin Milk Copenhageni nimelises poekeses veebis suure ale ja sealhulgas ühed kodupüksid. Vot need on täpselt sellised nagu mulle sobib. Ei veni välja, taskutega, minu pikkusele ja mõnus toon. Ainuke asi, mille kallal norida, on pael vöökanalis. Seda peab vetsus käies kogu aeg lahti ja kinni sõlmima :) Aga kõik ei saagi olla ideaalne, selle eest on taskud sellised head sügavad! Minu meelest taskuteta asjad võiksid vabalt poodi jääda. 

Mõtlesin, et jätan siia märgi maha, hetkel on neil korralik ale ja pakid tulevad kiirelt. Olen sealt omale ka oversize mantli tellinud korra, samuti allahindluse ajal. Julgen soovitada! 

29. sept 2023

Käsitöö teemadel on ikaldus. Sain kindatellimuse ning nüüd ole mees ja leia aega, et valmis kududa. Kesse käskis TÜ veebikursusele end 12 nädalaks regada, eksole. Ajavarud on olematud. Ja nagu tellitult, on just nüüd otsustanud koduloom kõndida õhtuti kauem kui tund iga kord kui ma temaga enda meelest korraks õue lähen. Tervisehädad on vist leebemad taluda kui saab vaikselt kõndida ja liigutada, nii et tuleb vanakesest aru saada. Samas selline pimeõhtune kulg annab hea une ja lõõgastuse, hoiab ekraanidest ka eemal. Pühapäeval soovis proua kõndida 3 pikka ringi - hommikul, lõunal ja õhtul. Nii tubli :)  Hommikuse kulgemise ajal unistasin pannkookidest ja kohtusin kitsega. Maaelu idüll!

kitsekene ca 50m meie teerajast

Vahepeal on juhtunud ka nii, et augustis sain ühe diplomi ja hunniku lõnga autasuks koos raamatute ja majutuspakkumisega. Seejärel sai valmis üks siidine kolmnurkrätik, pitsiline. Mõtlen uuele kudumishooajale naistega ja natukene teen plaane. Aega oleks juurde vaja, aga noh oleme tänulikud ja mõistlikud, on nagu on, peaasi et on :)

tubli vanur!

Hääd alanud sügist teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar