kolmapäev, 28. september 2022

Olmet uksest ja aknast

 Mul on kaks küsimust. Üks puudutab kodupükste kvaliteeti. Kas kellelgi on õnnestunud leida selliseid dressiriidest kodupükse, millel ei veni esimese nädalaga põlvekohad välja? Või peabki nendega istudes hoidma kogu aeg jalad sirgelt, et põlvi ei venitaks :D

Ma tahaks kanda kodus taskutega kleite, aga see riidesse toppimine kui on vaja koeraga õue minna, ajab mu hulluks (sukakad!!!). Seega on viimasel ajal ikka kas teksa või siis sellisest pehmemast trikotaažist kodupüksid ja pusa. Ma olen proovinud kolme erinevat versiooni ja ei mingit erinevust. Viimastel (odav H&M) ei lähe põlvekohad isegi pestes enam tagasi, ok, aurutamist ja triikimist ei ole veel proovinud. Aga no nii närvi ajab, nagu külajoodik kõnni õues :D

Teine küsimus. Miks rõivatootjad arvavad, et S suuruses inimene on tingimata lühem kui M ning L suuruses inimene tunduvalt pikem kui M. Väga paljud tootjaid kasutavad vaid neid klassikalisi suuruseid - S, M, L, XL ja kui võrdled suurustabeleid, siis erinevus on lisaks ootuspärastele mõõtudele ka pikkuses. On firmasid, kes pakuvad ka erinevaid pikkusversioone, aga kui tahaks toetada lahedaid Eesti väiketootjaid, siis sealt paraku sellist edevust ei leia. Oeh. 

Sain südame pealt ära rääkida :)

11 kommentaari:

  1. Mnjah, sukkpükse kantakse septembrist maini kodukleidi all toas ka? Kui ei ole just see müstiline troopikatemperatuur, millest ma keskküttega seoses kuulnud olen ja üldse aru ei saa.

    Aga sisuliselt: kas lahedad Eesti väiketootjad ei saa mõnel juhul ka kliendi vajadustest lähtuda? Kui nendega otse ühendust võtta? Sest väiketootjal võiks ju olla võimalusi suuruseid õgvendada, peaaegu, nagu eraõmbleja, ainult et kangast ja põhilõiget ei saa ise valida, pikkuse muutmine peaks olema küll kõige lihtsam asi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma saan ise reguleerida ja hoian ca 21C peal, aga isegi kui on soojem või jahedam, mulle ei meeldi olla sukkpükstes. See materjal on jalgadele nii ebameeldiv, ma tahan mugavust.
      Eritellimused on kallimad ja ma tahaks siuhti e-poest osta ja minimaalselt suhelda :)

      Kustuta
    2. Arusaadav, kui materjal ei sobi. Üks mu kolleeg kannab väga lustlikke mustrilisi sukkpükse, mis ei ole kindlasti standardsest kapronmaterjalist, aga ma ei tea, kuidas need tunduvad ja kas nad mõistliku toasooja puhul mitte liiga paksud ei ole, kolleegi kodu on umbes sama tuuline nagu meil ja töökabinet sama põhjapoolne nagu minul, tema puhul on retuusipaksused sukkpüksid täiesti mõistlik valik.

      Kustuta
    3. Paksus on oluline jah ning sukakad on ikkagi pingul ümber jala. Kui ma kleidiga olen, siis sokid ja sussid jalas, seega ma peaks ikkagi riietuma õue tarbeks. Eks mugavuse teema rohkem. Dressadega on nii mõnus, kiirelt jope peale ja tennis jalga, muti üle ukse õue ja käidud.
      Ja ma nagu näen inimestel kärutamise ajal alevis täiesti norm pükse jalas, kas nad panevadki ainult jalutamiseks? Või ma lihtsalt pole kvaliteetsete otsa veel sattunud, see huvitab mind. Ma muidugi ei armasta eriti kaubanduses traavida ka, keskused väsitavad mind surmani ära.

      Kustuta
  2. Sõltumatud teadlased on ometigi kindlaks teinud, et maailma parimad ja mugavamad kodupüksid on retuusid

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul ei ole selliseid jalgu, mida nendesse panna. Retuus sobi ikka saledatele sirgetele koibadele :P Kodus vbla veel kannaks kui keegi sisse ei saja, aga õue ma küll ei julge minna.

      Ja need, mis mulle on koju sattunud, ka nendel suudan ma põlvekohad välja istuda. Ilmselt on mul ebastandardsed põlved :D

      Kustuta
  3. Dressipüksid peavad olema ilma resoorita allääres (sellised sirged noh). Need küll venivad ka põlvedest, aga ei jää nii kotti ja seega näevad enam-vähem isegi välja. Vähemalt minu kogemus.

    VastaKustuta
  4. Pikk soe mantel ja kõrged kummikud varjavad kõik koduriided, nende puudused ja/või puudumise. Sobiv kombo kasvõi öösärgi peale.

    VastaKustuta
  5. Ma viimased dressid ostsin H&M-ist. Minu kõige suurem kriteerium on materjali paksus ja lausa kahte värvi oli - musta ja seto pudelirohelist. Roheline oli jube ahvatlev, sest sõbranna vihkab seda värvi, aga võtsin enda pläkerdamisoskust teades mustad. Pepcost võib ka vaadata, eelmised on sealt, aga kvaliteet on selline nojah - õmblused hargnevad, sest õmblusvaru pole ollagi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pepcod mul olid, aga siis ma võtsin 14 kg alla ja saatsin püksid UKsse. Ja nad viimati ei müünud sarnast versiooni, eks passin peale.
      Hetkel HMid, põlvelöntidega :D

      Kustuta