laupäev, 27. november 2021

November saab läbi

 Üleeile, keset tööpäeva sadas sisse punt ehitajapoisse ja ülemus. Töid vaja tegema hakata. Meil nimelt käis järelvalve majasiseseid töid hindamas ja siinsetest vaegtöödest tehti pikk nimekiri. Sain teada, ma ei pea otsima ise pottseppa või remondimeest, kes vannitoas seina kinni ehitaks ja põrandas augu täidaks. Milline tore üllatus! Ma olen nimelt paar ndl otsinud spetsialisti ja tulutult! Ja et ripplakke tuleb torudele augud lõigata ning radikatagused korrigeerida (pahtel, lihv, vàrv). 

Radikatega läks nii, et selleks ajaks oli magamistoas remont minu kulu ja kirjadega tehtud. Väga korraliku töönaise leidsin ja nädalaga oli tuba jälle toa moodi :)  Köögis tuleb remont järgmisel nädalal, värvid ostetud, inimesega kokkulepped olemas. Seega jäi neile teha vaid elutoa radikas ja kuna järelvalve ütles, et mul on õigus keeldusa või kompensatsiooni küsida, palusin kahe radika eest vannitoa seinaparandusele lisaks kipsplaati, krohvimist ja vàrvimist. Oldi nõus :)  

Järelvalve on meil täitsa asjalik, 8.taseme ehitusinsener jàrelvalve alal, Alar Vinkel. Soovitan, kel mure ja kredexil see nõue kah. 

Loom on kaks päeva töötanud koerana ja õhtuks väga väsinud. Vaata ja suhtle, magada ei saa eksole! Täna suutis sekundiga pressida end vannituppa kui poisid värvi käisid toomas. Aga seal oli just lihvitud ning valget tolmu kõik täis. Olin redei otsas köögis ja koristasin kappe, kui avastasin, oli šoti proua habe paksult pahtlitolmu täis ja kõht-käpad valged. Ise mõnusalt end sinna keskele magama sättinud. Kaak selline, sai riielda ja läks pessu. Oh seda pilku! Meenus hiljuti nähtud nali šotikate teemal. “Kas nad on kurjad?” “Ei, aga nad annavad hinnangu ja mõistavad pilguga hukka kui vaja!” 

See oli just see pilk :) 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar