neljapäev, 18. märts 2021

Millal kevad tuleb?

 Kevade osas on mul alati kahetised tunded. Nagu ootan ja siis ei oota ka, sest väljas läheb seltsielu hullemaks ja inimesed tulevad "urgudest" välja. Talvel on omamoodi mõnus, elad oma koopas vaikselt ja toimetad oma asjadega. Pole mingeid ühiseid riisumisi või kompromisse renoveerimise teemadel.

 Kevad-suvi-sügis tulevad õudsed. Maja läheb kapitaalremonti, torudele tehakse augud seina, rõdu jaoks puuritakse auk maja välisseina, uued uksed, uued aknad, uus katus, jne. Samal ajal töötan ma kohustuslikus korras kodust (just sai aasta!) ning teoorias peaksin jõudma ka kooli ära lõpetada (ja enne koolis käia, praktikal olla jne). 

Tahaks ajamasinat, et paneks silmad kinni ja siis kui uuesti avame Rosinaga, on maja ilus, kõik see sodi puhtaks tehtud, remont valmis ja kool läbi. Kuigi koolis võiks ikka veel käia kui tööl asendajad ei vinguks ja aega rohkem jaguks. 

Seniks aga talv.



Üks koolitöö sai ka valmis. Kunagi naabritüdrukud joonistasid mulle sadu versioone Suskast ja Blackyst. Mul oli vaja ideed õmblusmasinatikandiks. Ja siis jäi näppu üks nende joonistus, mis pani mõtte jooksma. Mõeldud-tehtud!

Pilt: K-L, 2012. Vormistus padjaks KK, 2021



2 kommentaari:

  1. Jube äge padi !!!

    Kui ma midagi siin elus vihkan, siis see on remont. Nii et mõistan :)
    Ma loen siirad hämmingus inimeste lugusid kes remondivad, renoveerivad

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Ma olen seekord ise ka rahul :) Idee ei ole originaalne, seda on paljud proovinud. Aga kuna ma ei müü ja see jääb omale, siis ehk on ok.

    Remondi juures mind teeb murelikuks kõige rohkem see, et mul ei ole kontrolli nende etappide toimumisaja üle. Siin on nii tavaline, et majja tellitakse mingi töö ja info tuleb eelmisel õhtul või sama päeva hommikul. Korduvalt olen palunud nn varuaega, aga millegipärast kommunikatsioon lonkab. Ja kujuta siis ette, et sõidad praktikale 50km ja selgub, et sul on ukse taga meeskond, kes tahaks aknaid vahetada :D Mul jookseb ühesõnaga juhe täiesti kokku kui ma suvele mõtlen. Praktikalepingu ikka tegin ja juhendaja on ka määratud... ehk on paindlik ja saan kiirelt asju muuta...

    VastaKustuta