kolmapäev, 3. märts 2021

Õpin...

 ... esimest korda elus Muhu tikandit tikkima. Üks teema, mis eemalt on mulle alati tundunud liigekspluateerimise all kannatavat ja seetõttu võibolla mitte just suur lemmik. Lisaks need "sulatamised" ja ühtlane tikand on nagu ulme. Aga siin ma nüüd olen, elus tule kõik tükid ära õppida!

Ja ma pean tunnistama, et see on täitsa köitev tegevus. Esmaspeva õhtul alustasin ja on lootus, et sessiks saab tööproov valmis. Muidugi on algus konarlik ja ma ei tea, kes selle suure töö pärast valmis teeb (aine lõpus on suur töö raamil omale) aga eks ma õpin. Harutan ja õpin.


Koerapilte pole ka ammu olnud... KUI te selle Marfa sealt pildi pealt üles leiate. Ma alati kardan, et ma jooksen talle otsa. Millegipärast on see tema lemmikpaik magamiseks. 



4 kommentaari:

  1. ma ei oska muud kui imetledes ohata- kuidas sa suudad ( nii pisikest peenikest asja nii kenasti teha ). Super.

    No aga koer on ju kenasti toon-toonis:) moeteadlik loom :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh mis sa nüüd, ses vallas on mul veel palju õppida.

      Kustuta
  2. Vâga osav kamuflaaž koera poolt :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ta ainult ei retsiks seda nii agaralt enne pikutama asumist :). See pidev vaipades kaevamine on nii tüütu!

      Kustuta