reede, 22. märts 2024

Küsimused blogis

Teie, kes te kasutate bloggerit, kas te saate uute kommentaaride kohta meili peale teavitusi? Ma juba mõnda aega enam ei saa, kuigi settingutes on kõik nii nagu peab. 

Seega vabandust, ühe 2022 aasta postituse juures oli küsimus lõngast. Et mida ma kasutasin koos ühekordse Aade lõngaga oma hallis hõlstis. See oli üks jaapani päritolu lõng, mis müügil Haapsalu Pitsikeskuses. Meriino ja siidisegune, natukene sellise aasalise koostisega. Ma ei oska öelda, kas neil praegu ka on, see oli mul ammu ostetud. Kulus hästi vähe ja mõnus soe on. 

Mul oleks nagu meeles kommentaar Haapsalust, et ka Wool&Woolen müüb, aga ma pole ise uurinud. Neil on küll erinevaid Jaapani lõngu müügil, nii et äkki siis tõesti. 

Üritan siis pisut vanemate kommentaaride osas hoolsam olla ja miskist rutiinset "kammimist" teha. 

Kirjutamiseni!

1 kommentaar:

  1. Meilile teavitusi ei saa, sest kohe üldse ei taha. Mul ilmub bloggeri avalehel bloginime taha väike hall kommentaari-ikoon, siis vaatan, kas on asjakohane kommentaar või spämm - ka seda juhtub -, avaldan ära.

    VastaKustuta