teisipäev, 2. aprill 2024

Taevatrepp

 Otsisin omale pitsitamise taustaks eile vaatamist-kuulamist ja leidsin uue Eesti filmi - Taevatrepp. Kes muusikaajalugu natuke teab, see ilmselt tunneb pealkirjas vihje ära. Jupiteris on see tasuta vaatamiseks olemas hetkel. Ühe keskealise mehe elukäik ja mälestused, mida käivitab vanema sõbra surm. 

Vaatasin ära, elasin kaasa ja sisse ning olen vaimustuses. Minu meelest üle pika aja hea film, mis Eestis tehtud. Täielik bingo on muidugi filmi valitud muusika, see on ikka nii lapsepõlv, et kohe nutma ajab! Ma olen siin oma lähikondsete muusikaeelistustest varem kirjutanud ka. Need helged 70ndate karvaste ja pikajuukseliste muusikapalad :). 

See on ikka nii lahe, kuidas muusika muutub. Tol ajal oli see osadele üks hirmus müra ja kära, rääkimata "kohatust riietusest ja pikkadest juustest". Praegu kõlab nagu kaunis ilus meloodiline pop, mis tekitab nostalgiat :)

Aga vaadake ise. Pange klapid pähe ja laske end lool kaasa viia! Ma ei saanud eile isegi uinuda peale filmi, otsisin omale spotifys lugusid ja tegin eraldi playlisti. Ehhh. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar