pühapäev, 19. märts 2023

Edulood kudumismaailmast

Öösel kolasin jälle netis, sest uni läks ära ja tagasi ei tulnudki. Ja sattusin lappama ühe taaskasutusgrupi posititusi ning seal oli kampsik müügil. Ma olen selle kudumisdisaineri tooteid enne ka vaadanud, ostas on tal oma leht. Olen mõelnud, kuidas tal õnnestub neid müüa. Ma tean, ta kasutab lõnga, mille 25g tokk maksab ligi 7 eurot ja lõngatootja koduleht ütleb, et tavalise kampsuni kudumiseks kulub ca 8 tokki. Aga tema kampsunid on pikad nagu mantlid! Mulle meeldib, et tal on julgust ja selgroogu küsida õiglast hinda, aga hind pole praeguse postituse eesmärk. 

Mida ma suu ammuli lugema jäin, oli see, et kasutaja oli ostnud talt pika kampsuni ja kuna värv ei meeldinud, pannud uuesti müüki. Need kampsunid on hinnaklassis 340-400 Eurot, järelturul alla 300 natukene. Esiteks, inimene isegi ei kaalu tagastamist või vahetust. Teiseks, ta on valmis samasugust, aga teist värvi uuesti soetama. Äge! Meil on lõpuks ometi Eestis kliente, kes on nõus käsitöö eest maksma ja palju!


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar