reede, 16. september 2022

Kvamtompranokkimine

Seoses selle igemejamaga kummitab mul kogu aeg kunagi Noorsoteatris mängitud "Skangpoomijad". Ma ei tea, kas keegi mu lugejatest seda veel mäletab. Ma olin tookord vaimustuses ja käisin kolm korda vaatamas. Selline absurdikas ja jube hea muusikalise kujundusega (Friday´s Deali originaallood, on olemas ka vinüül). 

Nendel tulid uudissõnad tagumiste igemete vahelt, meie mutil jäävad toidupalad sinna jälle kinni. Loom on kaval, tuleb ajada suu nii laiali kui saab ning käpad kiire hooga sisse. Kui käbe mutt olla, saab ehk enne küüned taha kui inimene jaole. Tal on seal taga paar õmblust ja need võiksid olla paigas kuni arstivisiidini järgmisel nädalal, aga no ilmselt on ebamugav ja tahaks midagi ette võtta. Pikemate töökõnede ajal panen lausa krae, sest ma ei saa alati joosta ja takistada. 

Aga lugu on endiselt hea! Läks käima :) Pidžaama märg ei olnud, aga teatav äratundmine tabas :D



Friday´s Deal
Koosseis: Roald Jürlau - laul, Elmu Värk - kitarrid, Jaanus Raudkats - basskitarr, Ave Ulvik - klahvpillid, Rein Joasoo - löökriistad, Tarmo Adson - II kitarr (palad 2-6 plaadil), Mihkel Raud - II kitarr (palad 7,8).
Neil ilmus 1 vinüül "Esimene" ja Skangpoomijad oli selle plaadi nimilugu (1.). 
 

2 kommentaari:

  1. Skangpoomijaid käisin Salme tänaval vaatamas... :) Mida kõike inimese mälu kinni hoiab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, seda mängitigi Salme suures saalis.

      Kustuta