neljapäev, 2. september 2021

Läänerindel muutusteta

Tänasest hakati meil vahetama küttetorustikku ning tegema uut veevõrku, seega "mehed kolisid sisse" ja neid on palju! Kui ma hommikul vaatasin, kuidas nad naabritädi korterisse sisse voolasid koos lõputu kolaga, siis mul hakkas kergelt halb. Naabrimehed irvitasid.  Mul on tunne, et need kaks suurt brigaadi ei mahu minu korterisse isegi ilma kolata. Äkki saadavad kõhnemad mehed? 

Aga tore on, et lõpuks see kõige hullem teema algab, sest soojamandus pidi lepingujärgselt korras olema ju 1. septembriks. Korteris on jube külm, magan sokkides, kahe tekiga ja dressikas seljas. Isegi koer on paar ööd sõna otseses mõttes end teki alla kaevanud. Selline niiske ja vastik!

Koerast rääkides. Kõrvapõletikust saime lahti, eks see hull tolmumöll ja stress mõjutab sajaga. Nüüd jooksevad silmad, puhastan ja arstiaja sain alles 16.09. Vanurielu. Ise on õnneks toimekas ja tubli. Teeb vahel oma śoti nalju ja paneb jalutamistempoga kõigi kannatuse proovile. Vanad śotikad on nii armsad ja muhedad :)


Kool pole oma tähtsust minetanud, vabal hetkel loon oma toodet ja kirjutan tootelugu. Lisaks tuleb panna kokku portfoolio, teha hunnikutes fotosid ja valmistuda vaimselt lõpetamiseks. 1 kuu ja 13 päeva veel, huh. 

Muidugi möllab Murphy sajaga igal rindel. Seda aastat siin majas tagasi igatsema ei hakata, see on selge. Tsiteerides Michelle Dubois´i Allo Allo sarjast: "listen very carefully, I shall say this only once! Ma vihkan seda remonti!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar