pühapäev, 29. august 2021

Kontaktõppe periood läbi!

Nii uskumatu kui see ka pole, aga ma olen jõudnud oma kooliga sinnani, et just lõppes viimane sess. Jäänud on veel tootelugu, prototüüp ja portfoolio tegemine. Kutseeksam on oktoobris. 

Teatav pingelangus on juba praegu, sest kahe kuu jooksul tuli teha päris palju. Veel nädal enne sessi olin kindel, et ma sel aastal ei lõpeta, aga inimese energiavarud võivad olla üllatavad :D 

Mis ma siis suvel tegema pidin?

  • - olin 130 akadeemilist tundi praktikal ettevõttes;
  • - tegin koolipraktikat 130 akadeemilist tundi (st kaks paari sõrmikuid + töö tekstiilikoja perenaisena;
  • - kudusin valmis rahvariideseeliku kanga, mul Jõelähtme;
  • - tikkisin masinkootud pleedile tikandi ja heegeldasin pitsi;
  • - õmblesin käsitsi naturaalsest nahast koti (mul oli vaja ka parandada tubakakott, sest eelmisel versioonil õmblesin lõõtsa tagurpidi);
  • - tegin võrkvöö kolm tööproovi valmis ja vormistasin mappi;
  • - analüüsisin kirjalikult 5 müügikohta (laat, e-pood, käsitöökauplus), külastama pidin muidugi ka;
  • - kirjutasin valmis praktikaaruande;
  • - õmblesin seinavaibale servakandid ja riputamiseks torukanali;
  • - õmblesin vilditud läpakakotile voodri;
  • - viltisin kindad ja torusalli;
  • - tegin kõlapaelad õppeaine “arhailised tehnikad” raames;
  • - alustasin prototüübi kudumisega.

Ja siis käisin täiskohaga tööl ja kaklesin kodus ehitajatega :) ja koristasin-koristasin-koristasin ehitussodi ja kipsipuru. 

Et elu oleks “täiuslik”, algasid tööl igasugused jamad ning Rosinal tekkis jälle kõrva- ja silmapõletik. Kõrv on täitsa kobe juba, aga silmadega läheb veel aega. 

Puhkust ei ole olnud, kaks nädalat korralist läksid Rakveresse sõitmisele ja praktikale, 3 lisapäeva mõisas seelikuriide kudumisele. Taasiseseisvumispäev ning järgnenud nädalavahetus aga ühele hullumeelsele tööasjale. Vähemalt ei ole olnud igav :) 

Tulin koolist koju, tassisin pakid autost tuppa ja leidsin teate: jàrgmisest nädalast korterites küttesüsteemide paigaldus (radikad ja torud, mul enne polnud), lisaks vee- ja kanalisatsioonisüsteemitööd 3 päeva. Võtsin koera kaissu, magasin 7 tundi jutti ja hakkasin raamatuid pakkima. Torud tulevad just nendesse seintesse, kus mul on laeni raamaturiiulid. Palju õnne mulle :)  Aga noh, lootus on siis kunagi sooja saada. Praegu on nii niiske ja külm. 

Natuke pilte kah. Soe suvi on lõppenud, sùgis on saagikorjamisaeg. 

Nahast kott

Sõbakirjaline seinavaip

Tikitud sõba

Jõelähtme seelik

Sõrmkindad

Meriinovillast vanutatud kindad

Tõstamaa roositud sõrmikud


2 kommentaari:

  1. Vau! Väga ilusad asjad! Hea on see, et kui on palju teha, siis pole aega igasuguste pseudoprobleemidega tegeleda ning vanaks kah pole aega jääda :D

    VastaKustuta