esmaspäev, 7. juuni 2021

Juuni

 Ma sain oma vaiba valmis ja viltisin eile pea terve päeva viimaseid kooliasju teha. Ah ei, eelviimaseid. Tunne on, et see nimekiri ei lõppe iial :)

Peale seda kui olin vaiba telgedelt maha võtnud ja koju vedanud, magasin kaks ööd jutti 7 tundi. Jumalik! Muidugi tuleb lisada, et naabritädi oli 2 päeva laste juures ning puudus poolkohustuslik "ärkame kõik hiljemalt 6" wake up call. Ta on meil nimelt tegus ja varane. Aga nüüd on ta kodus, endiselt tegus ning mina ei maga sooja, varaste naabrite ja remondijamade tõttu. 

Täna siis alustasid reaalselt töödega. Tulid demonteerima küttesüseemi, mida viies korteris ei ole. Inimestel vaba päev võetud ja ootel, et läheb asjaks. Kirjas oli, et vannitoad puhtaks ja radikate ümbrus ka. Reaalsus aga on selline, et ei, täna me vannitoas ei tee midagi ja tundub, et torusid ja radikaid teil korteris ikka ei ole. Õnneks on mul kodukontor, teiste meelepaha on arusaadav. Ka mind käivitas eile mõte, et äkki hakkavad vannitoas lammutama ja vedasin osa asju kiirelt magamistuppa voodile hunnikusse. Elamine on nagu bardakk ja see on alles algus.

Mina, kes ma ehitusasjadest tean kõige vähem, saan küsimusi teemal "mis värvi tuleb maja katus?", "mis värvi tuleb maja krohv?", "millised on aknad ja kuidas lahti käivad", "kuhu tuleb vannitoa radikas?" jne. Lisaküsimus "miks meil käis politsei?" No tõesti, kodanikud, see, et ma kodus töötan, ei tähenda, et ma infopunkt olen. Ja maja katuse värv on hetkel viimane asi, mida mul teada on vaja!

Üleüldse räägin ma aastaid, et kõikide jamade algus ja lõpp on kommunikatsioon! Jagage infot, punkt. Pigem olgu informatsiooni rohkem kui vähem. Üks majaelanik avastas alles täna, et meile tulevad rõdud... no comments.


Ahjaa, vaip. Näitan siis teile ka, apsakaid on, aga eks ma ju õpin. Esimene nii suur vaip teha, ime et ma üldse enam-vähem mõõtudesse pidama jäin. Laius on 100cm nagu vaja oli, aga pikkusega läks laristamiseks. 140cm asemel tuli hoopis 153cm, st pikkuses see vaip mul kokku ei tõmmanud nagu ma eeldasin. Kui arvestada lõngade ettevalmistamisega ja pesuga ka, siis kokku kulus kõigele ca 80 töötundi, sh rakendusvead, mida tuli mitu korda parandada. 




4 kommentaari:

  1. täiesti müstika, kuidas sa oskad ja teed. Minu jaoks on kõige austusväärsem see nokitsemine. Ma ei suudaks iial midagi nii täpset teha.
    Värvid ja muster meeldivad väga!!

    VastaKustuta
  2. Ma tänan, värvilahendusega olen ise ka rahul. Praktiseerima peab aga palju veel.

    Ega see nüüd nii keeruline ka pole, hästi loogiline nokitsemine on.
    Aga nt õmmelda mulle ei meeldi, mu kannatus katkeb! :)

    VastaKustuta