neljapäev, 3. detsember 2020

1. aasta

 Kui kabemäng hinnatud saab, siis on mul esimese aasta asjad kõik tehtud. Teisipäeval kui viimase vestluse tegin, siis olin esimene grupist, aga praeguseks on meid vist veel. Ja mina arvasin, et see on üks hull aasta! Vahepeal vist isegi oli ja asjad kippusid venima covidi tõttu, aga nüüd olen järjell ja see on hea tunne.  

Keerulise aasta tõttu on meil õppeaeg pisut nihkes. Meil siiani olid ained segamini juba, osades 2. aasta teemad ja osades veel viimased kokkuvõtted. Üks õpilane 15st võttis akadeemilise, rohkem hetkel kadusid ei ole. Kõik räägivad, et teine aasta on hullem. 

Üleüldse tundub hetkel, et 2021 tuleb kut mitme tundmatuga võrrand. Ootan sisetunnet, et oskaks õigest muutujast alustada ning võrrand siiski positiivselt või vähemalt neutraalselt lahendada. 


Kabelaud on aga selline, kulus üle 35 töötunni. Ma olen õmblemises hästi aeglane ja ega see tikkimine seal ka kiire töö polnud. Silmnägemise tahtis ära võtta :P


Hoopis teises kontekstis läks meil ringlusse eelmisel korral Kreisiraadio nali ("vaikust!" "tamm" "kuuurrat", "prillide mees ja habemega mees"). 

Loodan, et selle laua taha asuvad ka kunagi sama entusiastlikud kabetajad :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar