esmaspäev, 3. juuni 2019

Juuni, lõpuks!

Kui koer ei taha kõndida, siis inimene ikka aitab
Suvealguse lilled

Lõhna tunnete? Ma natuken ikka koon ka, Mirje mustrit Haapsalu Pitsikeskuse kalendrist.Selliste ilmadega on alati isu pitsi kududa!
Kui inimene vaatab ära kuus osa "Good Omens" seriaalist ja ei kata koerale lauda kella 18ks, siis koer mossitab.  PS hommikused krõbud olid kausis aga rutiin!

2 kommentaari:

  1. Ma olen lugenud " piibelehemustrist", aga pole kunagi mõelnud sellele. Niimoodi kõrvuti saan aru küll, miks nimi on selline :)
    Hullult ilus!!!

    (JA kas ma olen sulle juba öelnud, et sa oled megaaandekas ja kuidas sa ikka viitsid ja oskad ?? Äge!)

    VastaKustuta
  2. Oh sa paned mind punastama! Eestis on väga palju käsitööoskajaid, meil on õnneks veel see traditsioon ja inimesed, kes oskavad ja õpetavad. See on unikaalne, kuigi me ise ei adu seda alati.

    Piibelehest on väga palju variatsioone. See konkreetne on eelmisest aastast, ilmus Haapsalu Pitsikeskuse kalendris, autoriks Mirje Sims.


    VastaKustuta