neljapäev, 24. juuli 2008

Kodus on hää

Eile hommikul sadas diagonaalselt tuulega vihma. Vapramad käisid purjetamas Balatonil, kapteniks Robi, kes pidi olema neil pea üle maa kuulus ning vist kõik Balatoni regatid võitnud. Selline rahulik merekaru oli. Käisin sadamas lehvitamas ja pilte klõpsimas, järvele ei kippunud :P.

Seejärel oli plaan minna hotelli tervisekeskusesse natukeseks puhkama. Proovisin ära sauna (3x) ning jacuzzi. Saun oli aus soome, suisa ligi 80 kraadi ja skeemiga seinal, mida sellises saunas tehakse :).

Ega siis palju polnudki enam jäänud, ühine lõunasöök ning start kodudesse. Natuke jõudsin kududa ka, nii et seekord polnud vardad ilma asjata kaasas nagu tavaliselt :). Tagasiteele asusime kella 14 paiku ning lennujaama jõudsime vist peale 17. Budapesti läbimine autoga on päris karm kogemus, ummikud igal pool.. Aga kohale me saime ja vahepeal oli Tescos kommipeatus ka.

Lennujaamas läks seekord kõik ludinal, kiire check-in, sõbralik turvakontroll, pisike napsushopping ja lennukile. Kahe lennu vahe Prahas pidi olema seekord 55minutit aga kuidagi läks nii, et boardinguni jäi umbes täpselt 5 minutit. Jälle spurt pampudega läbi lennujaama turvakontrolli, kus seekord oli imevähe inimesi. Siis pisike sörk väravani ja aidaa Praha.
Lennukis istudes selgus, et tuleb oodata Saksamaalt tulevat lendu, millel mitu inimest meie lennule ümber istumas. Iseenesest ilus, et nad niiviisi ootavad aga kui aeg hiline ja koju tahaks, tundub iga ootamine ilmatu pikk. Lõpuks 20min hiljem tõuseme õhku ja paari tunni pärast on aeg hakata mõistatama lemmikmängu teemal- mis suunast seekord lennuk maandub.
Mingil hetkel oleme raudkindlad, et vot see veekogu seal all on Maardu järv. Aga kui peale seda veel pea 10minutit lendu on, siis tuleb oma olematu geograafiatundmise pärast ainult punastada :D. Aga ikka üle kodu lendasime, see on enam kui kindel, eksole :P.
Lennujaama pikaajalise parkimise parklas selgub, et tsekki seal automaadis makstes muidugi ei saa. Iseenesest aga väga mugav parkla, paikneb Tartu maantee poolt vaadates Ülemiste pool ning hind oli üsna mõistlik, kolm ööpäeva 250 eeku. Taksoga kontorist lennujaama ja tagasi oleks pea sama teinud välja, pluss ajakulu. Igatahes olin ma ilgelt häppi oma sinist mutukat seal nähes, nii et tsekimure nii väga ei morjendanud. Kiire põige Suskale järele ja siis läbi öö koju. Täpselt kell 2 olin maja ees, 12 tundi sõitma hakkamisest möödas.

Kodus on ikka kõige parem. Maadam oli ema juures igatsemas. Oli teine eile roninud tädi autosse ning vaadanud etteheitvalt, et kas saab koju juba või mitte! Täna oli päeval igavusest eraldanud ema magamistoas seinalt lataka tapeeti. Kutsikatemp, ma ütlen. Praegu mõnulevad siin minu läheduses, Tesco lemmikloomapoest ostetud kuivatatud seaninad naha vahel:P.

Home, sweet home.
I´m back from Hungary! I arrived yesterday at 2 o´clock after 12hours travelling from Balaton lake. Yesterday the weather wasn´t the best one but still there were some ladies who went sailing with Robi. I spent the morning in wellness centre testing finnish sauna and jacuzzi. I also found some time for knitting before lunch.

At 14 we started our trip to the airport by van. We had a small shopping break near Budapest, I found some smoked cheese, paprika salami, chocholate for mom and dried pig noses for doggies:). They had one great pet shop there, really big and interesting. Only problem was that we were running out of time due our flight. You never know how the traffic can be in Budapest! But we managed and there was plenty of time for dinner in the airport as well.

We had to change in Prague and our flight was delayd due the passingers from Düsseldorf we were waiting for. The security control was OK this time, only some people and 5 minutes to cross it:). We landed at 1.40, I took the car and quickly picked up mu doggie Suska in Tallinn as well.

It´s so good to be at home finally! Today I brang Blacky home, she was missing me already and did some "decorations" in my mum´s place:P. Now they both are happily home and chilling around me :).