pühapäev, 4. juuni 2006


Idülliline pühapäevaõhtu:)

Seadsin just end sisse teleka ette, et vaadata Wallace & Cromiti filmi "Curse of the were-rabbits" ehk "Libaküülikute needus". Shotikad ka vaatavad :), sest seal on naljakad hääled, mis nende tähelepanu köidavad. Mulle meeldib nende filmide soundtrack, siuke reibas.
Lisaks on mul siin mõnus jahe apelsinimahl ja eskimo jäätis. Mmmm:) Kodus on niiii mõnus olla!
Eriti kui tead, et järgmine päev on vaba.

Kudusin täna valmis landsu kampsiku ühe varruka ja teisest pool. Tundub, et sell nädalal saan ma kampsiku valmis!


Sain postist kätte ka Kaspari kampsiku autonööbid. Need ju sobivad paremini kui südamekesed? ;) Tänud Inxile!



***
I`m currently watching the movie "Curse of the were-rabbits" with Wallace and Cromit:). Scotties like this move, too, because of these voices the rabbits do there:). Suska is sitting in front of TV and listening. I like this soundtrack much.

I have some icecream, apple juice and latest magazine. Home is quiet, tomorrow is a day off and I just can`t belive it:). It is really good.

I finished today one sleeve for landsu`s cardigan and also I did half of other ones. Seems that I will have one FO this week ;).

And Inx send me car buttons for Kaspar`s cardinan. I hope these suit bette than small hearties I chosed first. Or what you think?

1 kommentaar:

  1. See on mega vahva film. Ma olen seda nüüdsekd vist oma 25 korda näinud kuna see mu 3 aastase vennatütre lemmik praegu :)

    VastaKustuta