reede, 15. märts 2024

Naistejutud

Kuidas läheb pre-meno- ja postpausil olevatel daamidel? :)

Ma olen alati olnud keskmiselt suurem higistaja, ilmselt stressi ja introverdi teemad. Ülemõtleja ja muretseja. Iga olukord, kus tuleb ennast natukene ületada, on see esimese reaktsioonina põhjustanud higistamise. See, et ma kodust väljudes (kui on oht, et tuleb müts ära võtta ja ruumis sees pikemalt olla) alati juukseid pesen, on juba legendaarne. No lihtsalt selline veider tüüp. Kui ei peseks, oleks teise päeva juuksed sellised rasvased, peadligi pulgad. No go minu jaoks, never!

Aga nüüd on mingi periood, mil see kõik kuidagi võimendub ja see tekitab kuidagi pööraselt palju ebamugavust. Toon näite. Kodukontoripäeval käin alati hommikujalutusringil. Kiire kõnd ja ca 30minutit. Peale seda sisuliselt läheb top, pesu, sokid, vahel ka vabaajapüksid kõik pesumasinasse. Eriti ligumärg on top või t-särk, oleneb, mis mul seljas tol päeval on. Kasutan ka kihilist spordiriietust vahel, et väidetavalt hingavam ja parem kui puuvillane, aga no mina ei näe vahet. Pessu lähevad mõlemad. 

Kui ma söön hommikust enne jalutuskäiku, siis tuleb riideid vahetada veel enne kui ma õue lähen, sest särk on läbimärg ja õue tuule kätte ma niiviisi ei läheks. 

Vahekokkuvõte ennelõunaks - 2 komplekti riideid :)))

Õhtul, peale tööd kui vähegi jaksan ja viitsin, lähen teisele ringile. Ja taas sama lugu, naastes riided pesumasinasse, ise pessu ja uued selga.

Kokkuvõte - 3 setti päevas, masin käib 2x nädalas nagu pesumajas.

Linnapäevad on autoga, seega minimaalne energiakulu riietumisel ja kõndimisel. Maja eest autosse, kontrikeldris välja, liftiga üles. Ainuke hommikune väljakutse on kuum jook ja ilma kohvita ma ei saa kuidagi hästi oldud. Seega pidžaamas kohvihommik, siis pessu ja tööle. Kontorist ma väljas ei käi päeva jooksul ja seal kuidagi saab nagu hakkama. Ja kontoris ma kasutan pluusidel või kleidil ka higipatju, need on väga abiks (kuigi apteek enam ei müü, viimati leidsin kuskilt netipoest). Selg võib minna märjaks, aga katsun minimaalselt energiat kulutada :)

Nüüd on miljoni dollari küsimus (arvestades pagasipiiranguid) - nädalane lähetus ja riietuskulu :))). OK, jalutusringid ilmselt jäävad ära, aga on plaanis tiimbuilding, külastus tehnoloogiakeskusesse, dinnerid igal õhtul kuskil paigas. Ma olen end kandiliseks mõtelnud ja nimekirju  teinud...  toppe juurde soetanud. Rinnahoidjad välja vahetanud (need polsterdusega on täiesti välistatud hetkel, mul on kogu aeg tunne, et korjavad higi ja hakkavad lõhnama). Lisaks see pidev tunne, et ma sõna otseses mõttes lõhnan veidralt ja kogu aeg tahaks värskendada, pesta. 

Siiber on kergelt juba :D

Ok, ma olen natukene talvisest 24/7 koeravalvest, magamatusest ja vähesest liikumisest ülekaaluline. Aga! Ma olen  oma regulaarse liikumisprogrammiga nüüd saanud kahe kuuga kaunilt 3,5kg alla ja ma tegelen teadlikult korralikult toitumisega. Nii et ses osas on veel arenguruumi, aga no me räägime siin vbla max 2-3 lisakilost, mitte kümnetest. Ma siiski kannan M suuuruses riideid ja liigun tempokalt, seega ma ei pea end paksuks.

Muidu on elu nagu lill. Unerežiimi sain jalutuskäikudega korda (see coachi antud soovitus kohe hommikul minna naturaalse valguse kätte minu meelest töötab), õhtul hilja ei söö. Mälu on parem ja üldine enesetunne samuti. 

Aga see üks ja ainumas, oeh. Kas mul on kaaskannatajaid? Ma lähen nüüd võtan pesust uue satsi riideid välja :D 


2 kommentaari:

  1. Tunnen kaasa :(. Mul läks haisemisperiood üle, või siis olen harjunud :) ma vahetasin kogu garderoobi välja paremate materjalide vastu, aga ega peale kannatamise ja botoxi vist polegi midagi teha. Tuleb vastu pidada :) ❤️❤️

    VastaKustuta