kolmapäev, 6. detsember 2023

Kommentaarid ja muu hiina keel

 Vahetasin tööarvutit ja tundub, et igasugune kommenteerimine läheb keerulisemaks, aga noh, ega ju ei peagi tööajal sellega tegelema. Iseasi, kuidas meil see tööaeg siin on organiseeritud ja planeeritud. See selleks. 

Igatahes tähelepanekud on hetkel siis sellised:

  • Chrome laseb kommenteerida kui oled google kontole sisse logitud. See võiks töötada kui on 1 konto ja see on identne bloggeri omaga (mul on mitu ja ei ole identne, KK blog on olnud sada aastat enne google´it). 
  • Ma ei saa enam menüüst (üleval paremal nurgas ikoon) valida, et kas see (kk) või teine (eranimi). See ei toimi ei blogidesse minnes ega gmaili kasutades. Pean avama uue akna ja siis logima sisse KK kontoga, et blogisse pääseda, meile lugeda või oma šotikatepildiga kuskil blogis kommenteerida. Eriti hull on see browseris meile lugedes. Loen telefonis erameile nüüd, eks oligi aeg!
  • Sisuliselt siis on mul google konto (2), seejärel pean manööverdama end kuidagi blogisse ja valima konto ja blogi. Ilgelt tüütu! Aga kui käe sisse jääb, siis ehk kuidagi sujub.
  • Kuna meil on nn vaikimisi lubatud 1 lehitseja, siis pole võimalust teistega testida.
  • WP keskkonnas loodud blogides saan kommenteerida vaid om WP kontoga. Muid variante see ei tunnista. Osadel blogidel on veel tekkinud editeerimiseks formaatimise menüüga kast ja see on jube tüütu kasutada. 
  • Kui ma lisan siia veel, et uue tööarvuti install ja kohendus oli igavene piinapink, siis saate frustratsioonist aru. Teoreetiliselt on kõik cloudis, aga tegelikkuses on ikka mingi pidur, mis self service´ile kaikaid kodarasse loobib. 
  • Ahjaa, last  but not least, kuna feedly töötab mul ka KK kontoga, siis ei saa ma teisel (eramimi) kontol olles sinna. Pean aga jälle avama uue lehitseja lehe KK alt ja siis logima. Ilmselt olen ma idioot ja kõik on palju loogilisem kui ma hetkel olen avastanud, aga kuna see pole eluküsimus, siis nii on. 
  • Ja no üleüldse, töövahendiga tehakse tööd eksole :P

Nädalavahetustel kasutan isiklikku arvutit ja selle töölesaamisele läks alla poole tunni. Kõik sujus kiirelt. Meilid ühes kohas, juurdepääsud olemas jne. Kommenteerimist pole veel testinud, sest pole aega olnud. Erinevad opsüsteemid. Kiire backup pilve ja sealt klõpsti läpakasse. Miks ei võiks kõik asjad nii loogilised ja intuitiivselt lihtsad olla? Sellele ei pea vastama. 

Lihtsalt mõtlesin, et panen siia märke maha, äkki kedagi aitab see google-blogger-konto teema natukenegi. Täiesti võimalik, et see ei lahenda piinu ja kõik on palju segasem kui hetkel paistab. Side lõpp. 


3 kommentaari:

  1. Kusjuures mul on juba ammu tunne, et maailma valitsejad tahavad, et inimesed oleksid vähem netis ja sellest kõik need muudatused ( sh sotsmeedia)

    VastaKustuta
  2. Mina ei jaksa jamada ja kommenteerin anonüümselt.

    VastaKustuta