kolmapäev, 26. juuli 2023

Liiga kiiresti?

Lugesin ja tegin teste. Esimese järgi suren siis kui mu emapoolsed sugulased, üle 80sena. Teise järgi vananen ma liiga kiiresti. Ja ma ei saanudki aru, mis seda siis triggerdas? Seda kiirust. Enda meelest olid vastused pigem positiivsed, arvestades valikvariante, va KM indeks, mis on mul ca 1 punkt alla normkaalu hetkel ja ilmselt ma peaks rohkem liikuma. Aga kõik muud olid nagu keskpärased ju, veider. OK, stress ilmselt ka ja väsimus, aga kas see üldises plaanis soodustaks vananemist? 

Kuidas teil?

3 kommentaari:

  1. Hm, tegin testi...esimese variandi puhul elan 80+ aastat, sh ainult 16 tervena elatud aastat on jäänud ;) - samas kui vaatasin keskmisi näitajaid, siis need olid lausa kosmos.
    Teise testi osas - sain soovituse jätkata samas vaimus ja tuletati meelde, et pärilikkuse eest ei põgene kuhugi. See oli teada ka enne 50 küsimuse vastamist. Kokkuvõtvalt meelelahutuslik tegevus, kui keegi teeb selle tulemusena elu kvaliteeti parandava otsuse - on läinud test asja ette :)
    Vananevad kõik, igaüks omas tempos ja see sõltub juba inimesest (tema suhtumisest) endast ja pärilikkuse faktoritest. Mõni meist lihtsalt on Els Himma :)

    VastaKustuta
  2. Ähh, mul lõppes tasuta digipakett EILE!! :) nii et ma ei saa testi teha. Aga kui antaks valida, siis ma valiksin pikalt elamise asemel vaimselt ja füüsiliselt tervena elamise.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tahad kutset? :)
      Jah, mulle sobiks ka see viimane. Et ise hakkama saaks võimalikult kaua, sest kes teab, kas eakate kodus ikka head kohvi ja kaneelisaiakesi pakutakse :P

      Kustuta