neljapäev, 1. detsember 2022

Läti ja Spotify



Kuna ma ei saa Indigoaalase blogis kommenteerida, siis teen eraldi postituse. Spotify kokkuvõte saadeti, kes pakub vähem kui 113? :D

Ma ei tea, misasi on Sudan Archives ja kust see tuleb. Konto oleks nagu alles ja häkit pole! Aga Instrumentit ma kuulasin palju jah mingi pikema sõidu ajal. Samas ei kajastu Mari Jürgens, mis ka ketrab vahel. Aga kodus kui ma üldse kuulan miskit, siis ma ikka armastan võtta riiulist plaadi, panna see masinasse ja kuulata. 

Mida aasta edasi, seda rohkem on kodus vaikus. Veider.  Autos pole kunagi vaikus!

4 kommentaari:

  1. Mul on samuti tunne, et see top ei ole päris õige.Nii mõnegi laulu koht paneb kulmu kergitama.
    Üks teooria on, et kuna ta ilmselt ei arvesta ise lisatud lugusid, siis nende asemel võtab mingi suvalise.
    Aga lihtsalt mängu ilmuks ju lahe :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on siiani tasuta konto, ma ei tea, mis ta nende listidega teeb.

      Kustuta
  2. PS kas sul õnnestub siia lisada embed kokkuvõte? ( Arvutis/ share/ embed kood). Mul näitab täiesti suvalist playlisti.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma saan vaid sellist jagada https://open.spotify.com/wrapped/share/share-b547bc72cab44bae8593132f8feac6fa-1080x1920?si=yx6040lrRXWJ7eLC3559rQ&lang=en&destination=datastories aga see töötaks nagu vaid telefonis?

      Kustuta