esmaspäev, 12. detsember 2022

Kätte sai!

Covid kiirtest oli eile positiivne, lõpuks on siis ka minu kord. Minu üllatuseks on mul viimasest vaktsiinist aasta. Miks ma arvasin, et ma kevadel käisin? See selleks. Kui pulss ei oleks lakke löönud, oleks arvanud, et külmetasin eelmisel nädalal pidevalt parklas lund rookides (meil pole teenusena, peame ukseesise ise puhta hoidma). Umbne nohu, tulivalus neel, väga veider köha (tuleb a la kolm korda päevas ja nii, et tahab kopsud ära viia). Laupäeval valutasid ka lihased ja silmad, palavikku pole siiani. Lõhnad ja maitsed alles. Aga jah, iga vaktsineerimisega on mul pulss olnud laias kaares üle 100. Nii et ma lausa tunnen ja siis äpi kaudu mõõdan. Eile ka tundsin ja puhkeasendis viskas kõrgeks, nii et minu jaoks huvitav loogika. Muidu poleks vist testima hakanud, kuigi see köha on nii teistmoodi nendest jamadest, mis mul varem on olnud.

Hullult jooks C-vitamiinijooki (kihisevad tabletid) ja ingveri-sidruniteed (värskelt hakitud). Kõik muu võiks olemata olla. Kuumad selged supid ka sobivad, mõjuvad hingamisele hästi. Laupäeva hommikul oli küll tunne, et kui oleks palavik, siis ehk oleks lihtsam natukene. Tapaks pisikuid ja teeks uniseks nt. Ma nimelt ei maga ja otseselt nagu midagi häda ka pole. 

Eile tõin pakid ära, võtsin kütust ja koeraga peab jalutama. Teki all ei plaani olla, rahulikumalt ja karatiinis. Poes käisin iseteeninduses, kindad käes, sall silmini. 

Perearstide Seltsi kalkulaatori alusel peaks olema karatiinis ca 15ni, kui kõik sümptomid on kadunud. Nohu ja köha sinna hulka ei arvata, sest need kestavad kauem. 

Laupäeval kudusin sõrmikuid, eile kirjutasin naistele uueks tunniks juhendid valmis ja tegin tööproove. Ma tean, et soovitatakse puhata, aga see ju ongi peaaegu puhkus :)

Uus grupp on nii tore jälle! Nii õhinas ja hakkajad on nad! 

3 kommentaari:

  1. oioioi... Tundub, et koroona on mingi minevikuasi, aga näe, tuleb siis välja, et mitte. Kiiret paranemist!!!

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Ei ole siin mingit minevikku, mu tuttavate seas paljud kas just olnud või jäänud. Ma siiani ei olnud veel nakatunud.

    VastaKustuta