esmaspäev, 26. september 2022

Tegus

Sügis on alanud päris tegusalt. Paluti kohalikele õpetada kudumist, alustasime sokkidega ja tundub, et tuleb kindakursus ka. Õppurid on usinad ja mulle täitsa meeldib. Õpetamiskogemust on mul vähevõitu, saan harjutada. Enesekehtestamist ja hinnastamist ka. On suur vahe, kas lähed ise hobifännina kursusele ja ei põlga ära ühe õhtu eest Käsitööliidus maksta nt 40 Eurot või siis paned ise kokku koolitust ca kuueks õhtuks, 2 akadeemilist tundi kord. Kuigi ma olen ju oma haridusse panustanud ja mul on kutsetunnistus, ikka on keeruline. Pigem maksad peale ja saad kogemusi, mis on ka vahelduseks tore. Ma olen muidugi pedant ka, kasutan ettevõtluskontot ja puha. 

Kursuse tarbeks olen kirjutanud juhendeid, printinud neid mitmes eksemplaris ja kudunud läbi, et kindel olla, et selle alusel ka õppida saaks. Päris palju aega läheb :) Aga endiselt on nii tore, mulle meeldib. Ma saan igal nädalal mõnusa positiivse laksu nendega suheldes ja õpetades. Meil on pisikene grupp, jõuan individuaalselt tegeleda ja edusamme märgata. 

Ühtlasi saan vist omale ka lisaks kaks paari sokke, sest koon naistega koos. Ühel kolmnurkne kand ja teisel saksa kand, ühel spiraalne nina ja teisel ühtlaste kahandustega. Et oleks vaheldust ja valikut. 

Üllatusi on ka olnud. Ma otseselt ei öelnud, et ärge sokilõngu ostke. Andsin vabad käed ja poed kasutasid seda sajaga ära, ikka see nende mantra, et villane kulub ja kare jne. Villasel ja villasel on vahe, karedusel ka. Aga saame hakkama, kui oskused olemas, siis saavad ise valida. Peaasi, et oleks põnev kududa, selline kodune talveõhtute meditatsioon meil :)

Omale teen vabadel hetkedel üht nööpideta hõlsti, kiirelt läheb, siidine meriino ja 1kordne villane koos. Pilte praegu ei pane, sest see on selline tumehall ja poolikuna suht ilmetu ilmselt. 

Ja kui keegi on vahepeal nutikuid igatsema hakanud, siis saab ka neid. Menüüs paremal on link lisainfoga, tuleb vaid käsi ära mõõta ja ühendust võtta. Eks varsti on kindailm kah!

Seniks naudime kuldset sügist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar