neljapäev, 7. juuli 2022

Avalik kiri ilmataadile.

Kui ma palusin natukene vähem leitsakut, ei pidanud ma silmas seda, et ma pean keset juulikuud kella 22 paiku koeraga pissile minnes villase vammuse selga panema. 33C ja 14C vahel on ka täiesti mõistlike temperatuure. Ei ole vaja inimesi ja minu esimesi rõdutomateid sel viisil šokeerida. Tänan.


Kirsstomatist kasvatatud taimed kannavad küll!



2 kommentaari:

  1. Mul need isegi veel ei õitse, aga väga kõrgeks on kasvanud. See tomat, mille panin seemnest- seal on juba punased tomatid :)
    Paprika on mu ka alles tibuke.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul seemnest kasvatatud taimed kiduvad, sest need viisin esimesena rõdule ja seal ei ole vist nii soe kui nad tahaksid. Pisikesed tomatid on osadel küljes, aga edasi ei lähe üldse. Osad alles õitsevad. Ja üks madal versioon, mille ema mulle kinkis, see läks hoopis välja. Lihtsalt taim kuivas ära, kuigi oli kastetud nagu teised. Nii veider.

      Kustuta