teisipäev, 5. juuli 2022

Noh, ametis käivad naised!

 


Aasta siis oli 1937.  Kliki pildil parema hiireklahviga ja ava uues aknas, näed suurelt. 

4 kommentaari:

  1. Pidin (pluss)prillid ette panema, et peenemat kirja lugeda. Kas-küsimusele vastan: Ei, naine ei ole vana 40selt, 50selt,60selt... vanus on number. Loodus teeb oma töö, teatud osavus kaob, see-eest kogemus suureneb.
    Vahel tundub, et Eestis läheb valgusaastaid, et jõuda teadmuseni, kõik on kinni inimesest endast, mitte vanusest. Vaatan oma 75aastast ema ja tema aktiivsus, kaasa löömise rõõm, käib ajutiselt tööl, sest kogemus loeb. Peale vaadates ei saa arugi, et vanust on tal omajagu. Tema ema oli samasugune ka 80selt. Imetlusväärt naised...loodan, et ehk on sellest geenist natuke ka mulle endale kaasavarks saanud :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vabandust! Telefonis ei lase blogger mul pilte suuremaks teha.

      Kustuta
  2. naljakas jah, kuidas aeg muutub. Nõukaaajal said naised 55-selt pensionile. Kui vaatan oma vana-.. emade pilte, siis nad olid tõesti juba 30-selt vanad, soengud, riietus, raske maatöö ja palju sünnitusi,
    ja nüüd. 60 + Anu ja Anne säravad kui päikesed ja ei kavatsegi väsida.
    Palju sõltub geenidest ja tervisest, aga mulle tundub täna, et piir on kusagil 75 juures.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, aga osad hoiakud on visad muutuma minu meelest. Oluline on see, et ennast peast vanaks ei mõtle. Siis on vast kõik ok :) Mina end küll vanana ei tunne.

      Kustuta