teisipäev, 7. juuni 2022

Tomatite karm elu

 


Sellised nad siis on, päike hakkab rõdule paistma peale kella 15 ja paistab kella 17ni, siis vaid ühest nurgast, kus on rõdudiivan. Riiulitele, kuhu need olid mõeldud, päike siiski ei paista. Nii et ma tarin neid aeg-ajalt keset rõdu, aga enamasti peavad nood siiski olema riiulis. 

Suure tuulega lendas üks katki, seega nõuannet kasutada rõdul raskeid potte, tasub võtta tõsiselt. Järgmisel aastal tomateid ei tule :)

Aga rõdu on tore! Lilled õitsevad, šoti proua on elevil ja kui sääsed liiga ei tee ning ilm laseb, oleme ikka õhtuti vedelemas. 



2 kommentaari:

  1. hästi kena rõdu said :) Ja tomatid pane põrandale. Püsivad paremini. Kuigi tõsi, viimasel ajal on selliseid torme olnud, et endalgi on ohtlik..:(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen jah suht rahul :)
      Praegu ongi maas, hunnikus suht. Eks see tomatihullus oli natuke liiast, aga no kuidas sa muidu õpid ja tead.
      Ma üldse ei mõelnud kui palju see vahesein sooja kinni võtab. Tuba on pime ja jahe, eelmisel suvel ma lõunast sisuliselt juba küpsesin kuumusest.

      Kustuta