pühapäev, 5. juuni 2022

Lugemisest. Hervé Le Tellier

Jaanuari alguses soovitasite mulle põnevat lugemist. Olen enamusega nüüd ühele poole saanud ja kõik soovitused on läinud asja ette, tänan!

Jäin täna kuulama intervjuud Hervé Le Tellier´iga (Indrek Koff, kirjandusfestival "HeadRead", oli ETVs ja nüüd jupiteris) ja soovitan omakorda seda intervjuud siis teile. Üllatav, et ühe raamatu kirjutamisele saab läheneda nii teoreetiliselt. Intertekstuaalsus, üllatusmuna printsiip, kirjanduslikud tsitaadid (tundsite ära Anna Karenina alguse?), laste mäng nimega scoubidou jne. 

Igates, soovitan vaadata. Jupiteris on ka vanemad intekad üleval. Ma olen nende kaudu avastanud mitmeid kirjanikke, kes muidu ehk raamatupoes või veebis silma kohe ei torka. 

Kui ma peaksin kunagi uuele tööle minema või pinsile ning festival ikka veel meil olemas on, siis lähen reaalis kuulama. Seniks aga peab piirduma telepildiga, sest mais on meil alati eelarveaastalõpp nagu aamen kirikus. Kuigi ka see muutub vahel kergelt kirjanduslikuks seikluseks :) 

Tsitaat: "loo lõppemine on lugeja jaoks alati pettumus. Kui lugeja on lõpuga rahul, siis on romaaniga midagi viltu" Hervé Le Tellier

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar