esmaspäev, 17. juuni 2019

Tagasi levis

Tänapäeval ei saa enam nii öelda aga no töö mõttes ja üldse, vahepeal on nii mõnus rutiinist välja saada. Kududa ja jalutada ja magada näiteks :)

Üks talvel tehtud kampsun sai lõpuks nööbid. Leidsin Haapsalust, Ehe ja Ehtne poekesest, puidust ja tundusid just seda kampsunit ootavat. Vahel läheb asjade lõpetamisega aega. Kampsun ise sai valmis juba märtsis, nööbid leidsin kolm kuud hiljem.


Lõngaks oli jõuludeks emalt kingituseks saadud Rowan Felted Tweed. Mõnus pehme aga jube õrnakene. Kui tükke kokku õmmelda, siis kippus katkema.  Taskumõte tuli mul siis kui kampsun oli juba valmis. Ma ei tea, kuidas ma enne ei avastanud, ilma taskuteta on koeraomaniku kampsun ju mõttetu. Maius ja kilekott käib taskusse :)  Nuputasin siis veidi ja kudusin ülevalt alla taskulapid, mille servad ühendasin esitüki külge imiteerides kudumissilmuseid. Kuna lõng on pehme, ma ei tea veel, kuidas see praktikas käitub ja kas nood venivad liialt välja hiljem. Eks praktika näitab. Natuke suur on ka hetkel, sest ma jõudsin vahepeal ca 7-8kilo alla võtta :D
Aga kodune kampsun võibki olla lotakam, mulle meeldib. Eriti taskud ;)

Ja siis me käisime taas Haapsalus puhkamas loomakesega. Jalutasime nii palju kui käpad võtsid ning magasime end kandiliseks. Ei mingeid ustega prõmmimisi kell 6.30 hommikul (naabrikuts läheb peremehega pissile) ega reibast lauluviisi 80a pensionäri esituses kella 7 paiku. Jumalik vaikus ja kella tiksumine. Äike natukene kimbutas koera aga polnud hullu, jäime ellu.



Kudusin paralleelselt kahte salli ja kodus harutasin enamuse tööst taas ära. Jutustades sobiks ikka kõige paremini labast sokki kududa, mitte pitsilist mustrit :D Aga nüüd on vead parandatud, kotid lahti pakitud ja me tagasi rutiinis. Rosin on puhkamisest nii väsinud.
Käisime muuseumides (Ilon, Rannarootsi), kohvikutes ja pitsikeskuses muidugi ka. Oli tore vaheldus :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar