esmaspäev, 27. august 2018

Suvi läbi!

Mul on alati tunne, et käsitöösuvi lõppeb Haapsalu pitsipäevaga. Sellest ka selline pealkiri siis. Eile oli taas selleaastane suurpäev Haapsalus ning melu missugune. Ma olen siiani väsinud ja uimane. Suhtlus värskes õhus väsitab kangesti, eriti minusugust poolekohaga introverti.

Oli moedemm, oli kudumisvõistlus, kooskudumine ning lõngamüüjaid ka.
Ma ei ostnud lõnga! (positiivne) aga soetasin mustreid, keraamikat ja osalesin loteriis.
Mul on "miljon" pilti ja filmiklippi, ma ei tea, kas ma jaksan siia ka midagi panna või ei.
Kiiruga laadisin terve hunniku materjali google drive´i, mida ma muidu ei kasuta (st seda accounti, teist kasutan kogu aeg) ja nüüd on mul mingi tehniline "kala" (pigem kahtlustan, et see "kala" on kahe kõrva vahel), mistõttu ma ei saa neid asju allalaadida.

Igatahes, uskuge mind, oli väga tore :)

Pitsikudumise võistluse võitjad sel aastal olid :


1.koht Kaidi-Kätlyn Reimann
2.koht Katrin Kolnes
3.koht Anne-Ly Oberg

Selle aasta mustri nimi on "Ristikheina kiri", autoriteks Aime Edasi ja Siiri Reimann.

Kaidi-Kätlyni töö

 
Palju õnne ja kohtumiseni järgmisel aastal! (st ilmselt ikka enne ka aga pitsipäeva raames siis järgmisel!).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar