Lingiti head lugemist, soovitan nii neile, kes oma käsitööd müüvad kui ka niisama, silmaringi laiendamiseks.
Praegu pikemalt ei ole mahti kirjutada ning oma silm on kuningas aga mis mind mõtlema pan, oli see, et ka ma ise kipun pidevalt vaimustuma erinevatest kudumisvaldkondadest. Kord see ja siis jälle teine, et oleks ikka vaheldust ja põnevust. Vahel meeldib end ka proovile panna, et kas ma saan hakkama ja mis tasemel mu oskused siis tegelikult on. Et kas ma olen suuteline ainult vorpima lihtsaid sokke või suudan ka enamat? Aga see on rohkem enesele tõestamine ja rõõm oma kätega valmistatud esemest. Kusjuures ma ei usu, et see halb ka on, mul on seda lihtsalt aeg-ajalt vaja. Hoolimata klikkidest FBs või kommentaaridest siin, eks ma sismas tunnen ära kui asi väga hästi õnnestub. Sellest hoolimata tahaks "dokumenteerida" kõiki oma käsitööalaseid tegemisi, kasvõi iseendale mälestuseks. Mida vanemaks, seda laisemaks - siis saab vähemalt tagasi vaadata ja ütleda, et ohh, kus ma siis alles kudusin :)
Kes aga on tõsiselt orienteeritud müügile ja soovivad oma käsitööd laiemalt turundada, siis selles artiklis on pointi küll ja enam. Ma olen ise korduvalt vaadanud blogides pilte ja mõelnud, et selle lihtsa salli suudab vähegi asjalik kuduja Eestis samal tasemel valmis kududa aga vot sellise pildiga võib teha imet - köita publikut, tekitada huvi, kutsuda tagasi vaatama. Keskkond, valgus, aeg, modell, lisandid - kõik loeb ja on silmale ilus.
Lisaks ja pisut teisest "ooperist" - olles mõned aastad töötanud koos erinevate müügitiimidega võin kinnitada, et müügitöö ei ole lihtne. Selles on palju planeerimist, strateegiaid, backup plaane, tagasilööke. Kliendid on need, kes otsustavad. Müügiinimene peab selle otsuse tegema ostjale "söödavaks", lihtsaks, välistama kahtlused ja lahendama ka tootest tulenevad probleemid. Ja lõpetuseks - Esimene müük on sageli lihtsam kui stabiilse kliendisuhte hoidmine :)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar