neljapäev, 25. aprill 2013

Minu esimesed nõelkindad

Esimene punumine kinnasteks - tehtud :)

Lõngaks kunagi ostast leidud paksem villane valge ning värvilised on taimedega värvitud - punakas madaraga ning roheline kevadiste kaselehtedega.
Pöidlate osas pidin natukene mõtlema, et mispidi nood lahendada aga tegin ikka pöidlaaugust otsa poole. Youtube´s on erinevaid võtteid aga see tundus kõige loogilisem, samuti sai niipidi korralikult "augud" kinni nõeluda. 

Mõnusad on käes :) Mõtlen, kas panna otsa narmad ka või jätta nii nagu on.


3 kommentaari:

  1. Nii ilusad! Jäta esialgu narmad panemata kui kahtled. Seedi. Alatio jõuab lisada.
    Ma tahan ka selle triki läbi teha. 10 nõela ootavad. Katsun sügiseks kursuse orgunnida (koos nõela nr 11 tegemisega)
    -Monika

    VastaKustuta
  2. Aitäh!
    Miks sul neid nõelu nii palju on :D
    Ma tegin kindaosad luunõelaga aga pöidlad tömbi otsaga tavalise õmblusnõelaga. Oli lihtsam pusida, sest need aasad lähevad lõpuks üsna kitsaks ja luunõelal on lai silm.

    VastaKustuta
  3. Neid nõelu on nii palju erinevaid ja mulle nad lihtsalt meeldivad. Kui jälle erinevat näen, siis sellist mul ju ei ole :)ja nii neid koguneb. Erinevad nõelujad hindavad erinevaid nõelu. Ma veel tehnikat ei halda ja ei oska öelda milline meeldiks :) Kui nõeluma hakkan saan teada ja on valikuvariant olemas.
    -Monika

    VastaKustuta