pühapäev, 8. jaanuar 2012

Ilus!

Tänane ilm mulle sobib! Eile hilisõhtul kui lund lükkamas käisin, oli -9C ja varahommikuks tsipa rohkem. Lumi krudiseb ja sätendab, on vaikne ja päike tõusmas. Imeline! Jalutasin koeri ja mõtlesin, et ma olen ikka totaalne ilmasõltlane. Näidake mulle selget ja klaari ilma ning mul hing laulab sees! Koertele ka meeldis, miski ei saja kaela, ei lirtsu käppade all ega puhu kõrva. Mõnulesid lumes, otsisid kassijälgi ja kuulatasid hääli. Ei olnud sellist nägugi, et tuppa tahaks.

On piisavalt jahe, et helid teistmoodi kõlaks. Linnas ei saa sellest ehk aru aga maal küll. Linnas minu meelest ei saagi aastaaegu normaalselt nautida, liiga palju segavaid tegureid ja müra. Linnast ma mäletan vaid "kütiselõhna" kevadeti kui prügikastides praht põles ja see lõhn kevadetuultega segunedes omamoodi aroomi külge sai. Talvega linnas seostuvad mul kohe tavotiga mökerdatud trolliuksed ja liivasegused autoteed, kust võis saada sahmaka läga riietele. Eks linnal ja linnal ole vahe ka aga see selleks.

Nautigem nüüd kaunist ilma! Kuniks seda jagub.
 

3 kommentaari:

  1. Sul on õigus linna osas. Tallinna puudutab se iseäranis. Kogu aeg üks paras löga. Raplas on enamasti ilm antud aastaaja moodi. Õnneks.

    Inx

    VastaKustuta
  2. oli, jah, imeline ilm täna! isegi mere ääres oli täiesti vaikne ja meri ise nii ilusat värvi.

    sai isegi kelguga künkast all sõidetud. igakord kui ma kiikuma satun või kelgutama, siis mõtlen, et krt, miks ma küll tihedamini seda ei tee, nii hea tunde teeb :)

    VastaKustuta
  3. Mann, lapsed teavad, mis hea on :)
    Siia ritta käib veel käed laiali keerutamine, teeb pea mõnusalt klaariks.

    VastaKustuta