kolmapäev, 29. detsember 2010

Kroonika mõttes - Euro

Ülemus soovis täna euroajastu alguse puhuks kõike paremat. Tänasin ja asi läks meelest. Ainus praktilise alatooniga teema, mida ma olen püüdnud meeles pidada, on see et tanklates võib olla kaardimaksetega probleeme alates reedest (vist) ja Eesti Energia iseteeninduskeskkond läheb kinni mõneks päevaks. Mul on näitude teatamise päev 31, seega ajasin täna kõik asjad korda.
Ma olen üldiselt korralik kodanik, arvetega nalja ei tee. Paak oli ka tühi, st ekstra just ei tankinud potti või ämbrisse :D

Muus osas loodan rutiinile ehk kaardimaksetele aga kuna lubatakse jälle tuisku, eriti laupäevaks :D, siis plaane ringikodamisteks ja laristamisteks ei tee. Tunne und paanika puuduvad.

ps. lähemal uurimisel selgus, et tanklad võivad olla kinni kuni 2h :D, niipalju siis sellest. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar