teisipäev, 28. detsember 2010

Nipet-Näpet uusaastaööl :D

ETVs on kellelgi hia huumorisoon, teist aastat järjest näidatakse uusaastaööl saadet Nipet-Näpet. Kui eelmisel aastal oli sokikudumine (Nipet-näpet: Sokkide kudumine (01.01.2010 04:15)) , siis sel korral võetakse ette lõigete jäljendamine.

Saade algab kell 4.15, olge siis valvsad :D

Meenus Tiina Meeri kommentaar eelmise aasta saatele, et neil terve pere passis öösel üleval, et saadet ära oodata. Kõik olid kindlad, et tegemist on paroodiaga aga ei, sama hea nõukaaegne saade oli :D

5 kommentaari:

  1. Ma ka vaatasin seda kavast ja vandusin, et krt, jääb vist nägemata, sel ajal ma ikka juba magan tõesti. Äkki peaks laskma mehel salvestada? :D

    VastaKustuta
  2. ETVs arhiivis on eelmine olemas, äkki siis salvestavad selle ka :D

    VastaKustuta
  3. Aga nüüd on need saated ju igal reedel etv 2-s olnud ja see sama lõligete saade on praegugi juba arhiivis
    http://www.err.ee/etv2/video-ee.aspx?id=1963

    iseenesest mõjuvad need originaalsaated uusaastaööl sellisel kellaajal pidusele rahvale kindlasti võimsamalt kui mis iganes paroodiasaade :) nad oleks võinud tegelikult näidata seda "kodurõivastuse" saadet, see oli tase!

    VastaKustuta
  4. Vaatasin selle kodurõivasaate huvi pärast üle:)Vapustav:)

    VastaKustuta
  5. Jube kahju, et ma neid arhiivisaateid ei näe. Ma olen kõiki soovitusi seal kodukal proovinud aga peale lõputu laadimise see aken mul midagi ei tee :(

    VastaKustuta