neljapäev, 5. august 2010

Veregrupid ja teooriad.

Mul oli vahepeal teooria, et sarnase veregrupiga inimesed eelistavad sarnaseid asju (muusikat, mõtlemist, elustiili nt). Siis mulle tundus, et nood inimesed kuidagi satuvad ka meelsamini ühele territooriumile (koos töötama, sõbrustama nt).

Statistikat Verekeskuse koduleheküljelt:

Veregruppide esinemissagedus Eesti elanikkonnas
Kõige enam on Eesti elanike hulgas A Rh positiivse (30,8%), O Rh positiivse (29,5%) ja B Rh positiivse (20,7%) veregrupiga inimesi. Teised veregrupid on esindatud vähem kui 10% elanikkonna hulgas - AB Rh positiivne (6,3%), A Rh negatiivne 4,5%, 0 Rh negatiivne 4,3% ja B Rh negatiivne (3,0%). Kõige vähem esineb Eestis AB Rh negatiivset veregruppi (0,9%).

Siin lehel on statistikat riikide kaupa

Ma ise kuulun sinna Eesti 0 Rh negatiivne 4,3% hulka ja tunnen end vahel nagu ufo :).

13 kommentaari:

  1. Ma olen ABneg ja ülla-ülla, mees sama grupiga. Äkki tõmbuvad tõesti :D Nüüd on lapsed ka kõik ABneg. Negatiivikute perekond :D

    VastaKustuta
  2. Hmm. Minusuguseid on ainult 2% rohkem. Nüüd ma saan aru, miks ma vahel mitte millestki siinkandis aru ei saa. :P

    VastaKustuta
  3. Muidugi tõmbuvad ;) Meie oleme ka kogu perega ühe veregrupiga. Ärme siinkohal maini, et tegemist on 0+ grupiga, mis pea kõige levinum :)

    VastaKustuta
  4. Novot!
    See vereülekannete teema on siis ka sellega seotud :D. Muidu lähed iseendaga veel riidu pärast, ic.

    VastaKustuta
  5. Teema lõpetuseks käisin verd andmas Foorumis ja kolleeg, kelle kaasa haarasin, oli juhtumisi sama veregrupiga mis minul :D
    Teooria töötab.

    VastaKustuta
  6. mul kah null miinus, nüüd ma siis tean miks sa mulle nii hirmsasti meeldid

    VastaKustuta
  7. Oi, ma tänan :)

    Palun avaldage veel oma veregruppe, mind hakkas kohe huvitama :D. Äkki saame selle % täis.

    VastaKustuta
  8. Aga palun: mina 0 Rh+, mees 0 Rh- , lapsed teooria järgi ka 0-grupiga ja võimalik, et ka negatiivsed :)

    VastaKustuta
  9. Mina olen olen 0 positiivne :)Miinus ja + nullivad teineteist ära seega meil ka tore koos olla :D
    -Monika

    VastaKustuta
  10. Pole siis mingi ime, et ma kuhugi eriti ei sobi Eestis oma B negatiivsega:D

    VastaKustuta
  11. B+
    Isane inime, kududa ei oska.
    Aga doneerimisel on ka minu veri alati vastu võetud :)

    VastaKustuta