reede, 13. august 2010

Kliima :)

On mu selle suve lemmikteema!
Eile hommikul ärgates võttis hommik vastu ilge vihmasajuga.
Läbi häda sain porisevad shotikad õue ja jalutatud. Teel linna tegid kojamehed tõsist tänuväärset tööd.
Kraad näitas 17C.

Kontoris pealelõunaks oli kuumus talumatu ja õhku polnud üldse.
Kraad näitas ca 28C.

Koduteel kohtusin äikesepilvega.
Kärgatas nii, et liiklus keset Sõpruse-Endla risti takerdus, sadama hakkas siis kui linnast välja sain. Ikka nii ägedalt sadas, et näha polnud midagi.
Lülitasin ohukad sisse ja tuterdasin 60ga kodupoole. Päris hull oli, ma ju kardan äikest! Kuigi autos on väidetavalt kõige ohutum, sõitsin ma puude lähistel ja eks neid traate ja juhtmeid on seal maanteeservas ka piisavalt. Jänes mina.
Kraad oli kukkunud 18C peale...
Nagu ameerika mäed...

Koduukse avades tulevad shotikad tavaliselt trügides vastu. Eile polnud kedagi, vaikus.
Vahel juhtub, et magavad ja siis hüüdmise peale ikka tullakse pots ja pots voodist :P.
Eile ei juhtunud seda ka. Läksin siis vaatama, mõlemad olid end pressinud voodi alla kõige kaugemasse nurka ja passisid seal hinge kinni hoides. Sabad kolisesid vastu voodipõhja, sest kuidagi pidi ju oma rõõmu välja näitama :D

Kui oli selgeks tehtud, et mina olen ja enam ei mürista, siis tuldi jooksuga õue :). Eks äike tegi seedekulgale kerge taganttõuke kah vast, igatahes nii ruttu pole ma ammu neid õue saanud.
Ja hea oli, sest kui uks uuesti selja taga kinni langes ja ninad-habemed tuppa veetud sai, kallas jälle nagu oavarrest.

1 kommentaar:

  1. Muhe lugu!
    Mulle meeldib nii hirmsasti Su koeralugusid lugeda! Kogu aeg tuleb silme ette, kuidas mu oma koer samamoodi tegutses. No äikese puhul vähemalt küll. Tal oli aga see probleem, et ta ei mahtunud kuskile alla või vahele - suur jurakas oli! :) Kord puges katla ja seina vahele. Saa ta sealt siis kätte.. Noh, eks lõpuks ikka saime - ise olime üleni tahmased, rääkimata koerast, kes läks kohe pessu.

    VastaKustuta