pühapäev, 8. august 2010

KK sai vanaks...

... aga tunneb end ikka samamoodi. Tervituslauluks olgu alljärgnev :



ja teine versioon, sugugi mitte kehvem

9 kommentaari:

  1. Palju õnne!
    Soovib:Heidi

    VastaKustuta
  2. Palju Õnne!!!

    Sapsi

    VastaKustuta
  3. palju õnne!!
    ja et võtta kokku mitu eelmist postitust: mina olen 0+, aga äkki nullid klapivad omavahel?
    ja ma võtsin sinu soovituse peale raamatukogust Ervin Abeli raamatu. mnjah. tekkis lõpmata palju küsimusi (miks ta äädikat jõi? miks tegi seda või teist). muidu oli huvitav, ma pole ühtegi Eesti elulooraamatut lugenud, kardan neid vananevate näitlejannade luulusid lugeda:/ praegu on kodus Mihkel Raua raamat (mees võttis raamatokogust). ma pean endaga natuke aru, kas ma tahan rikkuda telekast jäänud head muljet tema kohta (selline intelligentne ja hea välimusega mees tundub olema), raamat olevat suht... krehvtine.
    Annu

    VastaKustuta
  4. Tänud!
    Raud mulle meeldis, ta on aus ja lõppude lõpuks tuli sellest kõigest välja.
    Mulle Kreismanni raamat ka väga meeldis, teised pole nii head muljet jätnud.

    VastaKustuta
  5. Palju õnne ja vahvaid hetki vanadusse ;)

    VastaKustuta
  6. palju õnne, väga hea valik

    VastaKustuta
  7. Tänud, issand, minge teie oma vanadusega :D. Täna ei taha ma sest midagi enam teada :D

    VastaKustuta
  8. Parem hilja, kui....

    Palju õnne ja kõiki algosakesi, mis selle sinu jaoks moodustab!!!!!!!!

    VastaKustuta
  9. Aitähh Leina, ilusti öeldud!

    VastaKustuta