teisipäev, 24. august 2010

Ilus number ja võõrutusravi

Mõtlesin, et hakkan ennast internetist võõrutama :).
Vahel koju jõudes olen nii väsinud, et peale netis kolamise või sõbrannaga lobisemise üle msni ei jaksa mitte midagi asjalikku teha.
No koertega jalutan ka, sellest ei pääse ja see on suhteliselt kasulik (suhteliselt seetõttu, et vahel nad ei jaluta). Aga see va net, see kipub vahel olema saatanast!

Eile otsustasin, et koon parem. Kohe ignoreerin arvutit ja koon, muster on nüüdseks peas (võttis aega aga no lõpuks ometi) ja hoog on sees. Et oleks tore kui ma jõuaksin igal tööpäeval teha ühe motiivirea aga eesmärk omaette see pole.

Ühes motiivireas on vastavalt kas 4-5 nupulille, igas 12 9-kordset nuppu. Eile õhtul lugesin kokku, mu pooliku salli sees on üldse praeguseks kokku 756 nuppu. Ise ei saa nagu arugi peale vaadates, et nii palju on! Kududa on vähem kui kolmandik, oleneb kui pika ma teen.

Suska elab ka kaasa, ikkagi tema inimene ja ei saa ju silmist lasta :)

----------------------------

I decided to have some breake from computer and spend more time on knitting or reading. If I´m too tired after the long workday, it happens quite often that I just kill the time in the internet, chatting with friends or reading some blogs. Shouldn´t spend that much time there!

So the plan is to knit one motif per day. There is 4-5 flowers in one motif and every flower has 12 nupps.
Just counted, I´ve knitted 756 nupps so far. Less than one third to go, depends how long it will be.

Suska has to stay close to me, no matter what I´m going - surfing or knitting :).

4 kommentaari:

  1. oh, mul on ka sellist võõrutust vaja.... internet võtab liialt aega ja on just selline "augutäide" kuigi samal ajal võiks auke ka muul viisil täita - kudumise, lugemise, väikese õueringika kasvõi...

    VastaKustuta
  2. No just! Aga enamasti on ju nii, et lähed korraks midagi vaatama ja siis avastad, et oops, tund aega läinud nagu niuhti.

    VastaKustuta
  3. Teeme mingi AA-tüüpi grupi, ma vajan ka võõrutust! Eriti häbi on mul viimasel ajal kurta, et käsitööd ei jõua enam teha, kui tegelikult võiksin vabalt arvutis mölutatud tunnid pigem käsitööle kulutada.

    VastaKustuta
  4. Jaa, grupp sobib :D
    Ma kudusin täna vapralt oma mustrikorra ära ja premeerisin end nüüd ühe kommentaariga.

    VastaKustuta