pühapäev, 27. juuni 2010

Koeraomaniku elu

Actionit meil vahel ikka on. Kutsik noor passis täna mitu tundi mu kintsuveerel tukkuda ja käisime ka õuetuuril, kust tuldi kobisemata tagasi, tehes vaid häda nr.1.
Sain ma aga oma ööundruku selga ja olin valmis horisontaali viskuma, kui noorselgsälg kahtlaselt esikuseina najale naaldus. Kutsusin magama, pakkusin vett, eihh. Vaja minna ja KOHE.

Nii et mutt leekis poolenisti öösärgis, millel koeraomanikule kohaselt kõhupääl suure kondiga ja slehviga shotlane, õue! Aint pooletoobised õuepyksid sain jalga tõmmata ja särgisaba otsapidi värvlivahele. Aga õues on meitel miidsummernait ja loomulikult suitsetav naabrimees.
Lisame siia veel võluvalt pasandava koera ja mark missugune.

3 kommentaari:

  1. :)
    Ma olen juba nii külma kõhuga (ja seedehäirete käes vaevleva peniga), et mind enam ei morjenda, kuidas mu naabrid mind koera jalutamas näevad :) Nojah, vahest aitab ka see, et mu naabrid ka ise eriti esinduslikud välja ei näe.

    P.S. millal kolmanda koera võtsid? Ma puhkuse ajal bloge ei lugenud.

    VastaKustuta
  2. Ei ole kolmandat :D
    Suskin pasandas, ta on elupõline kutsik peast.

    VastaKustuta
  3. meie majas oli vahepeal arvuti surnud ja nüüd tagantjärele lugema hakates jäi ka algul mulje, et on kolmas koer.
    miks sa oma uut roosat hommikumantlit peale ei pannud?
    tegelikult ma arvasin, et koeraomanikel on ukse kõrval nagis pikk mantel, et vajadusel huvitavatele riietele peale tõmmata

    VastaKustuta