reede, 21. mai 2010

Euru tuleb!

Ootamatult on jõudnud kätte see aeg aastas, mil hakkan mina naljakaid ja vähem naljakaid laule netist kuulama, veidratest rääkimata.
Nii et siis kui on "kaaskannatajaid", palun lahkesti muljetada ja märku anda.

Semifinal 1
Semifinal 2

Ilmselt teen mingi kokkuvõtte esmamulje põhjal lähiajal. Seniks aga kuulake Lätit ja Leedut.

Tehke või tina, mina olen euru fänn :).

PS. Juur ja Kivirähk stardivad teisipäeval. Lubasid teha Ühtne Eesti 2-e :D.

PS. PS. esmapilgul tundub et nilbema laulja tiitel on leitud.

2 kommentaari:

  1. Läti ja Leedu meeldivad mullegi, eks näis kas ka teistele eurooplastele:)
    Mu mees peab võitjaks Taanit. Mulle istub Armeenia. Nagu "new and improved" Gloria Estefan :D

    VastaKustuta
  2. Armeenia jäi mulle ka esimesel kuulamisel kõrva. Isegi Bosnia on täitsa kuulatav. Üldse tundub mulle, et selle aasta tase on suhteliselt ühtlane. Kui varasematel aastatel on suht lihtne olnud eristada, kes punkte saama hakkavad, siis sel aastal see nii lihtne pole.
    Taani loo algus meenutab mulle Police`i http://www.youtube.com/watch?v=TH_YbBHVF4g
    Ravelry´s kiideti Norrat ka ja Iirit, kuigi mulle meenutab ka see midagi aga ma ei oska praegu öelda, mida täpselt.
    Küpros ja Prantsusmaa on kah suht kuulatavad ning Moldova.

    Ma teen nüüd teise tuuri ka peale, äkki siis on pilt adekvaatsem :)

    VastaKustuta