neljapäev, 20. mai 2010

Pakk

Kuna Helen sai paki lõpuks kätte, siis saan ka siin pilte näidata :). Meie postiteenindus suutis mul paanikahoo juba tekitada, sest nii kaua pole mul veel ükski pakk Eesti piires liikunud. Õnneks ära ei kadunud ja jõudis õnnelikult omanikuni.


Paki põhitooniks valisin sinise, sest see "rääkis" minuga rohkem. Saaja teine eelistus oli punane.

Pakki läks üks kaladega tass, pisut lõnga, heegeldatud rong perepojale, pisut maiust ning pross.
Rong on heegeldatud ühe Ravelry´st leitud mustri alusel.










Prossiga olin enim hädas, sest ma pole neid eriti teinud ja tahtsin midagi teistmoodi. Viilida ka ei saanud, sest pross oli kohustuslik element :). Loodetavasti meeldis ning ehk ei pannud tooniga väga puusse.

2 kommentaari:

  1. Toon on superluks! Mul juba mõte hakkas liikuma, et mis ma kõik teha võiks neist lõngadest. Ja nagu eelmises kommentaariski vist juba jõudsin hõisata, siis kogu pakk oli väga väga äge ja rõõmustab väga.

    Lisada tahaksin veel seda, et väga ilusti oli pakitud ka! No sa võid ette kujutada, kuidas mu kolmepoolene kibeles, kui tema kõrval auto tagaistmel see rongidega kaunistatud "tinditus" seisis ja lahti ei lubatud kiskuda :D

    VastaKustuta