teisipäev, 22. juuli 2008

Öiselt

Äratus oli kell 2. Maanteel kolasid jänesed, rebased ja kassid. Ühte autot nägin ka.

Lennuk sai õnneks vahetatud, 45min teoorias on norm aga praktikas närvesööv. Tallinnast Prahasse lennuk paar korda rappus nii, et inimestel kohv lendas. Kena vabalangemine mõned sekundid andis nädalase adrenaliinikoguse lisaks. Aga kohale me saime ja kohver ära ei kadunud.

Nii et siin ma nüüd olen, 23h järjest üleval. Kirju päev. Hull taksotamine Budapestis, hunnik ettekandeid pealelõunal unega võideldes :P.
Tervitused Ungarist.

Balaton on sogane, hotell on kena, söögid kohutavalt head. Managerile lõpuks meenus, et ta pidi mulle pool aastat tagasi ungari guljashi retsepti andma :D.

Mul oli esimest korda sel suvel suvekleit seljas. Siin pole väga soe aga mitte ka Eestiga võrreldav. Sloveenlased, horvaadid keeldusid terrassil istumast, külm pidi olema. Minu meelest vast mingi 16-17 kraadi ehk ja tuulevaikne, ideaalne suveöö, arvasime poolakaga :).

ööd siis ikka kah...

1 kommentaar:

  1. mu armas mees ei tahtnud eile töölegi minna, kuna õues külm ilm, 22 kraadi.
    toredat ungarit. eile sain just ühe blogilugeja ungarist kokku.

    VastaKustuta