laupäev, 9. veebruar 2008

Matemaatika on in :)

Vot niiviisi! Heaks vaidluseks läks, Laar ise kinnitas, et paadunud humanitaarina on ta kohustusliku mataeksami ära teinud ja täiesti elus. Suht elav ettekanne oli, saal kihas. Osade väidetega olin ma nõus küll, nt see hullumeelne kõrgkoolide arv Eestis, kes toodavad (sageli raha eest) diplomeeritud inimesi. Kohati nagu äri lausa oleks aga kvaliteet? Eriharidus on samas kuidagi olematu. Kunagi ma uurisin koolide kodukaid, et mis siis kui ma tahaks mingit head eriharidust lisaks. Näis, et ainuvõimalik on omandada see... kõrgkoolis. Kas selleks, et olla hea spetsialist, peab siis tingimata pressima end kõrgkooli?

Matast kah.
Ma isegi ei mäleta, mitu korda ma elus matemaatika eksameid teinud olen :P. Füüsika oleks küll võinud olemata olla, mu õudusunenägu :S aga matemaatika ei tekitanud mul erilisi probleeme. Ju mul siis vedas õpsidega, ei osanud nood ainet mulle vastikuks õpetada. Ja ärge tulge mulle rääkima, et matemaatikaga pole elus mitte midagi peale hakata. Selliseid väited kuulsin ma pärast kah.

1 kommentaar:

  1. ;)
    Aga tegelikulut ongi nii, et arenenud riigid põhinevad üldiselt arenennud loodus- ja inseneriteadustel. See just eristab arenenud riike teistest. Seda enam on see tähtis väikeriikide puhul. Viitaks millelegi, kui link käepärast oleks. No kuskil tööl on :P

    Eksami osas olen ma põhimõtteliselt nõus, mõningate agadega ja praeguse ettepaneku detailidesse pole ma süvenenud ka. Kindlasti on võimalik ka seda teha ka erineval tasemel, mis punktiskaalal üksteisega ka võrreldavad vms :)

    Matemaatika loomulikult IN ei ole. Aga keegi ei saa öelda,et matemaatikata hakkama saab ;) Koolimatemaatika üks põhifunktsioone on ikka ka mõtlemise ja lahenduste otsimise treenimine, see jääb ju ikka ka siis kui valemid meeles ei püsi :) Ja isegi minu kunstiharidusega disainerist vend on nüüd alles hädas, sest ei jaga nii palju triginomeetriat, et inva-kaldteede pikkust arvutada kaldenurka teades ;)

    VastaKustuta