pühapäev, 2. juuli 2006

Olin täna tubli;)

Mu suvepluus on valmis! Praegu on kaeluses ja varruka otstes valge puuvillane pael aga sinna peaks tulema õrn laiem paelakene (kui ma leian õige).
Kudusin vanaema juures õues, võrkkiiges ja kõrbesin päikese käes natsa ära kah. Mõnus suvi!



Lõng: Agrume 1/1700 Colour 402, 80% cotton, 20% polyamide
Kulus: ca 350gr , 50g/+-90m, 5,5sed vardad
Muster ajakirjast Suzanna
PS. lõng ajab kohuutavalt toppeid, ma loodan, et pluusist ei jää mõne kuu pärast ainult võrk!

6 kommentaari:

  1. hästi põnev pluus!
    kas sul sellist pilti ka on, kus ta sul seljas on?

    VastaKustuta
  2. Ei ole veel :), tahaks paela enne külge panna. Eks ma kunagi teen.

    VastaKustuta
  3. Mõnus pluus!

    Koon samast lõngast roostepunast hõlmikkampsunit (Elsa muster Käsitöös), aga kuna tõesti ko-hu-ta-valt toppe ajab, siis saan seda ainult õues kududa, muidu elamine tupsusid täis.

    Näita kindlasti pluusi seljas ka.

    VastaKustuta
  4. Jah, kui kõrvale jätta toppamine, siis lõng on väga mõnus. Hind oli ka normaalne võrreldes teiste samalaadsetega. Tahtsin just midagi sellist, milles oleks palju puuvilla.

    VastaKustuta
  5. Lõng on intrigeeriv (mitte, et mul oleks vaja jälle juurde osta;)
    Kas valmiskudum jääb toppe edasi ajama?

    VastaKustuta
  6. Ma kloppisin kõvasti neid valmiskootud tükke aga eks ta natukene ajab ikka.

    VastaKustuta