pühapäev, 16. juuli 2006

Edevuse laat

Nii, lubatud poseerimised uute suveriietega. Kuna emal kulus pildistamisele "pool päeva", siis ma olin vihase ilmega, seetõttu lõikasin piltidel pea otsast :D.



Ja mul algas sügishooaeg kah juba :), hakkasin paksu kampsikut kuduma. Elsebeth Lavoldi Ragna`t (raamatust "Viking patterns for knitting"). Mul on paksem lõng kui juhendis kasutatud ja ma tegin hunniku arvutusi ning jätsin ära neljanda bloki. Näis, kuidas nood palmikud kaeluses jooksma saavad. Nelja blokiga tuli kampsun väga lai...

6 kommentaari:

  1. aia, kui ilus!
    see paks kampsik, mis varrastel on.
    seda sa lausa PEAD iga 20 cm tagant pildistama ja blogis näitama!

    VastaKustuta
  2. Mul polegi veel 20cm valmis kootud :) ja juba pilt väljas!
    Aga jah, palmikud on mu lemmikud ja neid on nii mõnus kududa.põimida.

    VastaKustuta
  3. Suvetop on ka lahe, mürkroheline peibutis!

    VastaKustuta
  4. tegelikult see pole mürkroheline! Soe mahe toon on, pilt petab

    VastaKustuta
  5. Oo see mu lemmik kampsun Viking raamatust! Mul on juba endal ka selleks kampsuniks lõng olemas ja septembris plaanin alustada :)Ootan põnevusega sinu tulemust :D

    VastaKustuta
  6. Mul on selle kampsuniga seoses natsa kõhe tunne sees. Oleks vist ikka pidanud võtma sellise lõnga, mis on enamvähem sama jämedusega. neljane blokk oleks kenam ees olnud vast? Aga ma ikka koon edasi, eks pärast paistab, mis saab. Kui ma oleks sellest lõngast neljasega teinud, siis oleks jälle tädi omale kampsuni saanud :D

    VastaKustuta