pühapäev, 16. juuli 2006

Kõik tööd saavad tehtud, kui on pealehakkamist ja korralikud vahendid :P

Virisesin, mis ma virisesin aga täna sai hing täis - ronisin lae alla ja paigaldasin magamistuppa ruloo! 6 puurimist, natukene mõõtmist ja ruloo on ees. Polnudki nii hull kui ma algul arvasin.
Kaks tüüblit tagusin kogemata laiaks aga need õnnestus noaga kenasti seinaga tasaseks nülgida, icc. Mõõtmine oli ka natsa keeruline, sest tuli koos rulooga lae all olla... et veenduda, et mõõdulindi abil saab ju maas ka mõõta. Kogemuste põud ja mõistuse vist ka, mis teha...

Hetkel ruloo püsib ja kass pole ka huvi tundnud... veel... See annab julgust elutuppa kah rulood hankida, sest kardinatest olen ma vist nüüdseks loobunud...

Nüüd tuleb leida veel see pisike energiavaru, et elutoas tapeetimine ära lõpetada. Auk seinas tuleks ka kinni müürida ning parkett maha panna aga need kaks viimast tööd tekitavad mus hetkel tülgastust :P. Ahjaa, abakhani peaks oma kere vedama ja tugitoolidele uuteks kateteks mõeldud riide välja valima ning ära ostma. Siis on enamik suveks plaanitud tegemistest tehtud ja võib omale vapruse medali anda :D - talvisest mõttest osta uus sohva ja vahetada paar akent kasvas tegelikult välja hullem töödekuhi kuni ahju lõhkumiseni välja. Ise ka imestan, et ma sellised energiavarud omale soetada suutsin.

5 kommentaari:

  1. tubli tüdruk!
    muideks, neid tüübleid lõigataksegi tihtipeale seinaga tasa, see oli sul täitsa õige lähenemine.

    väikeste mõtete tagajärjed on tihtipeale suured:
    ostad uue kleidi, siis selgub, et on vaja veel uusi kingi, kübarat ja käekotti ;)

    VastaKustuta
  2. Haa, mul ka remont pooleli ja tundub, et kõik ikka suuresti kättevõtmise asi. Kui juba pihta hakkad, siis läheb kiiresti edasi ka, ainult see alustamise on raske.
    Ja Heidi, ma nii optimistlik ei oleks, et mitu aastat rahu :) Iial ei või teada. Me kolisime 2 aastat tagasi täiesti uude korterisse ja samamoodi nagu Signel, üks asi viis teiseni ;) uue köögimööbli tellimine (eelmine oli suht miniatuurne ja ajas vaid asja ära) viis värvilahenduste muutmiseni ja siis juba uue parketi paigaldamiseni jne. Õudne, aga teeme ka kõik ise ja päris edukalt saame siiani hakkama. Aga ma arvan, et pikaks ajaks saab nüüd ehitusvallas isetegemise isu täis kah.

    VastaKustuta
  3. See, et rahu saab, ma ei tea, ei usu. Nii palju oleks veel vaja teha aga enne peab jälle raha koguma ja energiat ka. 1 tuba on täiesti puutumata remondist ning põrandad valmistavad peavalu. Nendega pole aga mõtet enne maadlema hakata, kui ühistu katusevahetuse ette võtab (seda oota nagu valget laeva...). Aga midagi on tehtud ja mul sellegi üle hää meel :).

    VastaKustuta
  4. Remont ja ehitus ei lähe kunagi mööda :D
    Ning kui mõne ime läbi peaks kumbki juhuslikult otsa lõppema, siis aed tahab kindlasti kõpitsemist

    VastaKustuta
  5. Oi heldeke, aeda mul õnneks ei ole:) ja aiasoolikat kah mitte.

    VastaKustuta