reede, 9. juuni 2006

Oh, it is friday already!

It is unbelievable! The first week of my vacation will end soon. I`d like to have 2 more at least!!! But I have only one left. Summer is just coming, it was the first time in the morning when I realized that it is too warm to wear my rogue during our walking tour. And it was 7 am! We made small stop in front of the church and I enjoyed the silence, sun and warm air. It is like battery charging :). The dogs are lazy they like it much - the walkings, me beeing home with them, playing etc. It is really good time.

Yesterday was very useful for me. I finished with bedroom finally! There are new wall covers now, new carpets and this smell! You should know how the flat smells after repair:). I like the colour of wall covers, it is exactly the right colour! Room is bright and warm. I`m satisfied:). There are only missing the roller blinds, I have to find someone who can manage with these. I bought the rollers already, the colour is like linen has and fabric is cotton. I really hope that cat will not like these cords there. Sometimes she is a little naughty and likes to play with things which is not allowed.

I have one more news! I had my first Bailatino lesson in DanceAct studio yesterday. Yeah, it was very funny and interesting! We learned basic steps for bachata and merenque. I really liked it! The lessons will be 2 times per week and it is for beginners like me:). It is so wierd, all my muscles are painful! Allthough the lesson needs lot of energy and I was knackered when we finished :):):). Yes, we did some etxra exercises for muscles, too but... okok, it has been very long period without any trainings. I have to get used to again.

***

Esimene puhkusenädal kohe läbi :(

Miks need puhkusepäevad alati nii ruttu lähevad, ah?! Tahaks veel puhata ja logeleda... Päevad on olnud töid täis ja mõned asjad on veel teha.
Magamistuba võtab juba ilmet, eile lõpetasin tapetseerimise. Kuigi jah, paar paani on vaja veel kapi taha toppida, mul sai liim otsa :). Aga värv on ilus, üldmulje on mõnus soe ja mina igati rahul. Ruloo on ka olemas aga vajab paigaldamist. Täna tuleks minna linna liimi ostma ja vanaemale mingit stuffi jälle. Linnaplaane mul tegelikult polnud, nii mõnus on maal olla. Eile käisin trennis õhtul ja linnakära ajas pea otsas keerlema. Ma olen selle paari päeva jooksul maavaikusega nii ära harjunud. Mõnus on! Täna tuleb vist soe ilm, juba hommikul oli kampsuniga palav. Tahaks vedeleda ja laisk olla! Ehk homme siis... kui on ilma ja vanaema saab õue tuua, siis tahaks vedeleda võrkkiiges ja kududa :D. Muidu ma oma õuealaast eriti puudust ei tunne, peaasi oleks paik, kus koeri jalutada. Aga vot see võrkkiige ihalus on igal suvel kallal :P.

Kondid on eilsest nii kanged. Trenn oli megalahe, just selline nagu ma ette kujutasin. Võttis hästi võhmale ja andis mõnusa fiilingu:). Sammudega läheb mul veel natukene aega, kuna ma alustasin 1 trenn hiljem kui teised. Nimelt vabanes suvegrupis koht ja see sai siis mulle :). Nii mõnus on end üle pika aja jälle liigutada. Ma pole vist 6-7a vahepeal üldse trennis käinud, häbi tunnistada!

Nii, nüüd tuleks kondid kokku koguda ja see linnakäik ära ometi teha. Ohjah, laizkuuuz kontiiidezz.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar