neljapäev, 8. juuni 2006

Leidsin eile Nordicu R-kioskist jällegi uue sokiajakirja. Kuna ma olen nüüd ligi aasta neid ostnud omale, siis sai seegi soetatud. Sellist meeletut kihku "oh teeks kõiki" ei tekkinud aga mõned paarid on järeletegemist väärt küll. Sellega seoses meenub mulle, et kuskil peaks olema mu linasest sokipaar pooleli. Koristamise käigus leidsin ja mõtlesin, et tuleks valmis teha aga nüüd ma jälle ei mäleta, kuhu kotti see täpsemalt sai. Nimelt mul on endiselt remondikodu:), ehk siis kaks tuba kuhjatud täis asju, mis elutoas jalgu jäid ja mille väljaviskamiseni ma pole veel jõudnud.
Täna on mul kindel soov ja tahtmine jätkata magamistoa tapetseerimisega. Tuba on pisike ja tapeet otse seina kleebitav, seega ei tohiks kaua aega võtta. Õhtul ootab mind ees esimene trenn, jee! Nimelt regasin end ühte suvekooli, trennid 2 korda nädalas ning stiiliks bailatino:). Loodan, et ma saan sealt just sellise fiilingu nagu ma eeldan.

PS. R-kioskist jäi silma veel üks ajakiri Kodukolde Kodud ja Õued. Seal on Murutarilt mõnusalt kriitiline tekst suviste külaliste teemal. Mulle väga meeldis:). Et kui linnainimene küsib talvel "kuidas sa suudad maal elada?" ja suhtub susse nagu poolearulisse, siis suve saabudes suhtumine muutub. Siis hüütakse telefonitorusse "me tuleme sulle külla!" ja tulevadki, kaasas viis vorsti, kommikarp või stritsel ja paar last. Kunagised tuttavad erinevatest eluperioodidest. Murutar lisab lohutuseks ikka ka, et mõnele erandlikule maaperele meeldib asendamatult vajalik olla:).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar