reede, 23. juuni 2006

Oeh, jälle see jaan...

Huvitav, kas ma olen ainus, keda ei koti sööma-jooma püha nimega Jaan Võit :P. Ei grillinud, ei õginud, ei joonud. Magasin pool päeva maha, koerad õnneks ka. Blackyl oli vist ema juurest kaasa võtta värske õhu mürgitus ja Suskal mänguülekoormus Thekla juurest. Aga magasid nad mõnuga ja lasid ka mul puhata. Uimane olin sellegipoolest, tegin natsa tööd ja lobasin netis. Kuni tuli kisakõne teemal "lõunasöök ja kohe". Seejärel mitu tundi vanaema "lõbustamist" ja nüüd lasti pühale siis kah lõpuks. Ema rohis 19-21ni PEENRAID (röögin neh, närvi ajas) ja ainus hää oli rabarberi kook tänases päevas. Vot.

Mingi tobe meeleolu kallal või noh, peale reisi olen ma alati mõnda aega maa ja taeva vahel. Ni rõba ni mjaso, rutiiniga harjumine võtab aega. Seal olla enam ei tahtnud ja siin olla veel ei taha. Kududa ka ei taha, sest suvepluusi lõng on jama, ajab toppeid hullult ja pole selline nagu ma tahaks, et see oleks. Paha siga, mitu viga. Võibolla ma peaksin veel magama, sest muud ma hetkel ette võtta ei taha ja ei saa. Ah, tegelikult, mis seal ikka. Paar fraasi reisilt "Elu on lill! (vahel on ju;)" ja "nummimeeter põhjas (millegi väga mõnusa kohta)"

Heidi blogis oli üleskutse anda soovitusi suveks, prooviks siis tuju tõsta ehk.

4 raamatut, mida suvel lugeda:

Tove Janssoni "Suveraamat" (miks ma ei leia eesti linki... )
ülejäänuid peab mõtlema veel...

4 plaati (esitajat), keda suvel kuulata:
Saatpalu ja Mandel "Sa oled hea"
Muusikat ilusat on palju, ma ei tea, et oleks olemas suvemuusika ja talvemuusika, kui just jõulumuusikat silmas ei pea. Kuulata tasub seda, mis parajasti hingele kenasti mõjub ja hääd teeb. Olgu see siis hard rock, latino või folk. Alati tasub olla avatud uuele! Ainult nii avastab midagi väga mõnusat...

4 sööki, mida suvel süüa:
maasikad
värsked salatid
jäätis
arbuus

4 jooki, mida juua:
jahe siider (korralik siider)
apelsinimahl
allikavesi
jäätisekokteil

4 tegu, mida suvel teha:
lollusi ja palju :P
ringi tuuritada
puhata ning akusid laadida
lasta tuulel halvad mõtted minema pühkida
ja kõike seda, mida ise väga teha tahaks!

4 sõbramehe soovitust:
* Kui tundub, et elu on lill, siis naudi seda hetke ja võta viimast (isegi kui peaks pärast natukene punastama, eksole :P)
* Kui on sitt tuju, siis ela välja ja ära põe, kõigil läheb vahel halvasti ja nii see on kord säätud. Lohuta end, et kui poleks halba aega, siis ei oskaks hääd hinnata. St elus on vaja tõuse ja langusi. Ja sellest pole midagi, kui ennast vahel on tuju haletseda. Haletse ja mõnuga aga soovitavalt omaette olles :P
* arvesta teistega. Maailmanabad võivad ju vahel huvitavad tunduda ning palju saavutada aga neid reeglina talutakse, võibolla vaadatakse ka alt üles aga eriti ei armastata. Mõtle ennast teise inimese nahka ja olukorda, kas tahaksid kogeda sama, mida ise teisele korraldad?
* Aendustegevused ja põgenemine ei päästa reaalsusest, vaata enese sisse ja mõtle, mida sa TEGELIKULT tahad, tunned, mõtled, eelistad. Kompromissid on elus vajalikud aga kas alati ja igas olukorras?

Issake, mul oleks neid sõbramehe soovitusi kohe palju jagada :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar